Prijavite se za BESPLATNI bilten - ostanite u tijeku!
Ne propustite dnevne informacije o novim proizvodima i novostima na Merkandiju. Za početak, prilikom registracije preuzmite kod za popust.
Merkandi je međunarodna platforma za veleprodajno trgovanje koja okuplja kupce i prodavače likvidacijskih dionica, stečajnih dionica, viška dionica itd. iz cijelog svijeta. Svaki posjetitelj ima potpuni pristup ponudi u Merkandiju, no za pregled kontakt podataka veletrgovaca mora se ili prijaviti na svoj korisnički račun ili otvoriti novi. Nudimo i mogućnost prijave na naš dnevni newsletter koji uključuje najnovije ponude. Pretplata na naš newsletter je besplatna.
Da biste dobili opciju kontaktiranja veletrgovaca, morate otvoriti račun na Merkandi. Možete birati između dvije različite vrste korisničkih računa: STANDARD i PREMIUM. Naravno, oba će Vam omogućiti pristup kontakt podacima prodavača, a kako biste saznali više o karakteristikama svakog od njih, samo posjetite odjeljak REGISTRACIJA na našoj web stranici.
Nakon što napravite račun i platite pretplatu, Vaš korisnički račun će biti aktiviran i ostat će aktivan godinu dana.
STANDARD korisnici imaju pristup bazi podataka veledrogerija te ih mogu izravno kontaktirati. Osim baze podataka, kontakt podaci veledrogerija su također prikazani uz njihove ponude, tako da ih korisnici mogu kontaktirati prilikom pregledavanja ponuda na Merkandiju.
PREMIUM korisnici, osim kontakt podataka veledrogerija, imaju pristup i mišljenjima veledrogerija, te crnoj listi dobavljača. Štoviše, potreban je PREMIUM račun za početak ponude proizvoda u Merkandiju. Ova je značajka dostupna samo onim tvrtkama koje će proći naš postupak provjere. Nakon verifikacije, korisnik je u mogućnosti izlistavati ponude, a profil njegove tvrtke dostupan je ostalim korisnicima Merkandija.
Za sva dodatna pitanja slobodno se obratite našem timu za korisničku podršku.
PREMIUM račun je vodeća ponuda Merkandi platforme za trgovanje. Značajke ove vrste članstva vrlo su korisne i za kupce i za prodavače.
Najvažnija značajka za prodavače je, naravno, mogućnost izlistavanja svojih proizvoda na Merkandiju. Da bi se ova opcija aktivirala, osoba nam mora prvo poslati dokumente svoje tvrtke. Najvažnije za svakog potencijalnog prodavatelja je da nam pošalje najažurnije dokumente tvrtke, jer čim ih dobijemo, krenut ćemo u proceduru provjere. Očito, samo pozitivan rezultat verifikacije omogućit će nam aktiviranje prodajnih opcija za člana.
U većini slučajeva, postupak verifikacije traje nekoliko sati, ali ponekad može potrajati i 2-3 radna dana. Dokumenti koji su nam potrebni su u osnovi potvrda o PDV-u/poreznoj registraciji tvrtke i dokument o registraciji tvrtke.
Kao rezultat pozitivne verifikacije, prodavač će imati kreiran profil tvrtke i moći će početi s popisom ponuda u Merkandiju. Imajte na umu da će samo drugi članovi platforme moći vidjeti profil tvrtke. Njegova skraćena verzija bit će prikazana odmah uz ponude, a potpuna će se moći pronaći u bazi podataka veletrgovaca (odjeljak “Veleprodaja” na web stranici Merkandi).
1. Osnovna prednost je činjenica da je tvrtka uvrštena među ostale provjerene tvrtke.
2. Još jedna je mogućnost popisa 50 ponuda na Premium računu
3. Svaki prodavač može izlistati ponude na svim jezičnim verzijama Merkandija. Ova je opcija također besplatna ikakvih dodatnih troškova. Jedina važna stvar u vezi s ovom značajkom je činjenica da ako ponudu želite navesti u verziji Merkandija na drugom jeziku, morate je prevesti na ovaj jezik, tj. ako želite navesti svoju ponudu na verziji na talijanskom jeziku, prvo ga treba prevesti na talijanski.
4. Ponude navedene u Merkandiju promoviraju se na drugim web stranicama. Štoviše, također promoviramo ponude unutar Google rezultata pretraživanja. To znatno poboljšava stopu odgovora i povećava obujam prodaje veletrgovca.
5.PREMIUM članovi također imaju pristup sustavu mišljenja. Kao kupac tada možete napraviti kratak sažetak transakcije s određenim veletrgovcem, te pročitati mišljenja drugih korisnika o veletrgovcima.
6. Samo PREMIUM članovi imaju pristup sustavu mišljenja.
7. Mišljenja su vrlo važan izvor znanja o veletrgovcima. Oni su izravno navedeni od strane drugih kupaca, koji su članovi Merkandija. Oni bi mogli biti od velike pomoći pri donošenju konačne odluke o kupnji proizvoda od određene veletrgovce, a također ističu neke važne informacije o veletrgovcima.
Merkandi veleprodajna trgovačka platforma Vam nudi dvije osnovne vrste korisničkih računa: STANDARD i PREMIUM. Značajke obaju usko su povezane s potrebama i zahtjevima korisnika.
STANDARDNI račun
Ovaj račun je kreiran za one korisnike koji trebaju jednostavan i praktičan pristup provjerenim europskim veletrgovcima redovnih proizvoda i likvidacijskih zaliha, zaliha na kraju linije, zaliha u stečaju i viška zaliha. STANDARD korisnik ima puni pristup bazi podataka veledrogerija, gdje će pronaći kontakt podatke veledrogerija iz Merkandija. Svi ovi podaci za kontakt mogu se pronaći unutar profila veletrgovca, a uključuju adresu tvrtke, adresu skladišta, telefonske brojeve i brojeve mobilnih telefona, adrese e-pošte i url web stranice veletrgovca. Kupac je stoga u mogućnosti brzo komunicirati s veletrgovcem, pitati ga za određenu ponudu, poslati mu vlastiti upit ili neki drugi poslovni prijedlog.
PREMIUM račun
Ovu vrstu računa mogu koristiti i kupci i prodavači veleprodajnih proizvoda, zaliha na zatvaranju, viška zaliha i zaliha na rasprodaji. Baš kao i STANDARD račun, PREMIUM će Vam također omogućiti pristup bazi podataka veletrgovaca, ali to uključuje i neke dodatne informacije, koje nisu dostupne korisnicima STANDARDA.
Ove dodatne informacije uključuju:
- Crna lista veletrgovaca - popis nepouzdanih veletrgovaca, koji su počinili prijevaru ili zlouporabu. Većina njih još uvijek aktivno traži nove žrtve na internetu pod promijenjenim nazivima tvrtki.
- Sustav mišljenja - PREMIUM korisnici mogu dodavati mišljenja o veletrgovcima i ocjenjivati poslove s njima, uključujući njihovu pouzdanost i razinu profesionalnosti.
Još jedna vrlo važna značajka PREMIUM računa je mogućnost izlistavanja ponuda na Merkandi. Mogućnosti prodaje dostupne su za one PREMIUM članove, koji će verificirati svoje tvrtke kod nas. Nakon provjere, korisnik tada može ispisati ponude pomoću intuitivne i jednostavne značajke "Dodaj ponudu". Za svaku od ponuda korisnik također može uploadati slike i datoteke. Konačno, svaki prodavač dobiva profesionalni izložbeni prostor, gdje kupci mogu vidjeti neke detaljne informacije o svojoj tvrtki, uključujući podatke za kontakt s njegovim ili njezinim odjelom prodaje.
Posebna zona je mjesto rezervirano za najaktivnije korisnike koji očekuju više i traže najbolje ponude. Korisnici će ovdje pronaći posebno odabrane ponude koje ne mogu biti javno dostupne iz razloga kao što su:
Gore navedena ograničenja najčešće nameću same marke, proizvođači ili distributeri i o njima se ne može pregovarati, pa stoga proizvodi koji su njima obuhvaćeni ne mogu se nuditi na općedostupnim prodajnim kanalima. U Merkandi znamo za ovu specifičnost, zbog čega smo odlučili izaći u susret korisnicima stvaranjem zatvorene posebne zone. Kupci zainteresirani za ponude ove vrste mogu kupiti pristup posebnoj zoni na svom korisničkom panelu. Nakon kupnje pristupa, korisnik će moći pregledavati posebne ponude s početne stranice i u pojedinačnim kategorijama. Pristup posebnoj zoni vrijedi 12 mjeseci od datuma kupnje i usko je povezan s valjanošću računa. Prodavatelji čija roba koja ispunjava jedan od gore navedenih uvjeta mogu objaviti svoje ponude u posebnoj zoni odabirom polja Ponuda vidljiva samo odabranoj grupi korisnika s pristupom posebnoj zoni u obrascu za objavu ponuda. Nakon objavljivanja takve ponude, ona će biti vidljiva samo korisnicima koji su platili pristup posebnoj zoni. Korisnici koji nemaju pristup posebnoj zoni mogu tamo objaviti svoje ponude. Posebna zona je inovativna funkcionalnost platforme Merkandi za kupce i prodavatelje. Kupci imaju pristup jedinstvenim ponudama, neobjavljenim na drugim portalima, dok prodavači imaju priliku predstaviti robu koja podliježe ograničenjima prodaje i distribucije te kontaktirati kupce koji traže ovu vrstu proizvoda. Posebna zona savršeno nadopunjuje bazu ponuda robe koja se zbog ograničenja prodaje ne može predstaviti na općedostupnim stranicama veletrgovina.
Komentare na platformi izdaju kupci za prodavače. Ovisno o vrsti i broju, oni mogu stvoriti povjerenje u vaše poslovanje i povećati prodaju ili prestrašiti vaše potencijalne kupce.
Kako funkcionira sustav komentara na Merkandi?
Evo nekoliko praktičnih savjeta. Kako funkcioniraju komentari na Merkandi? Svaki kupac ima pravo ostaviti jedan komentar za jednu transakciju. Komentar može biti jedne od tri vrste - pozitivan, neutralan ili negativan. U slučaju prva dva, komentar je objavljen odmah, a trgovac dobiva obavijest o novom komentaru objavljenom na njegovom profilu. U slučaju negativnog - ide našem timu. Ako je pravilno formuliran i potvrdimo da se odnosi na transakciju, premještamo ga u red publikacija na čekanju. Od tog trenutka svaki veletrgovac dobiva 7 dana da s kupcem razjasni stvar. Ako ga kupac želi ukloniti tijekom tog vremena, mi ćemo ga izbrisati i obavijestiti obje strane. U suprotnom se objavljuje nakon 7 dana i trgovac dobiva obavijest.
Drugi element sustava komentara je ocjena prodavatelja u 4 kategorije:
- usklađenost predmeta s opisom
- kontakt s prodavateljem
- vrijeme izvršenja narudžbe
- trošak dostave
Svaka od ovih kategorija može biti ocijenjena od 1 do 5 zvjezdica. Zatim se prosječna povratna informacija svih komentatora prikazuje na profilu prodavača.
Mogu li ukloniti negativan komentar sa svog profila?
Svaki se komentar može ukloniti ako nam kupac prijavi da je spor riješen i da je veletrgovac razradio rješenje. U opravdanim slučajevima komentare brišemo kad se ispostavi da se transakcija nije dogodila. U drugim slučajevima ne posredujemo u sporovima u vezi s komentarima. Svaki kupac ima mogućnost davanja negativnog komentara, a veletrgovac, osim naznačenih iznimaka, nema pravo zahtijevati njegovo uklanjanje.
Održavanje ugleda i izbjegavanje negativnih komentara
Negativni komentari nesumnjivo negativno utječu na prodaju i povjerenje kupaca. Stoga preporučujemo svakom veletrgovcu da pozitivne povratne informacije dobiva od prvog dana. Nekoliko je razloga za ovaj savjet:
- pozitivni komentari povećavaju kredibilitet prodavatelja
- u slučaju primanja negativnog komentara, pozitivni smanjuju njegovu snagu i omogućuju vam održavanje reputacije na visokoj razini
- veliki broj pozitivnih komentara generira veću prodaju.
Kako potaknuti kupce da ostave komentar?
Nikoga ne treba poticati da objavljuje negativne komentare, dok u slučaju pozitivnih iskustava kupci nisu toliko voljni podijeliti svoje mišljenje. Stoga preporučujemo nekoliko metoda dobivanja pozitivnih povratnih informacija koje su poznate i testirane od naših trgovaca:
- popust na narudžbu ili drugu narudžbu
- besplatni dodaci u narudžbi nakon dodavanja komentara
- nuditi kvalitetniju robu kao zahvalu za ocjenu
Što učiniti kada je kupac objavio neiskren komentar?
Ako je iz bilo kojeg razloga komentar nepravedan i neistinit, svaki prodavač ima priliku odgovoriti na njega. U takvoj će se situaciji odgovor pojaviti i ispod komentara u profilu, što će potencijalnim kupcima omogućiti da vide mišljenje obje strane i pružiti im priliku da se brane od nepoštenih kupaca. Postoji još jedna važna stvar koju valja spomenuti. Merkandi je platforma koja djeluje u mnogim zemljama i na mnogim jezicima. Ako primite komentar, bez obzira na jezik njegove objave, naši će ga stručnjaci prevesti na sve ostale dostupne jezike. Tako dobivajući pozitivne povratne informacije u jednoj verziji, trgovac dobiva pozitivne komentare u svakoj dostupnoj. Naravno, ista se situacija odnosi i na negativne i neutralne komentare. Svima preporučujemo da koriste sustav komentara kako bi nagrađivali trgovce za profesionalno obavljene transakcije i upozoravali druge na nepoštene dobavljače. I komentari i ocjena prodaje uvijek donose pozitivne rezultate za obje strane u transakciji.
Prevaren sam, mogu li učiniti još nešto osim objavljivanja negativnog komentara?
Zahvaljujući činjenici da provjeravamo svoje prodavatelje, provjeravamo autentičnost robe i dopuštamo korisnicima da ostavljaju komentare, značajno povećavamo sigurnost transakcija na našoj platformi. Međutim, postoje situacije u kojima prodavači iz različitih razloga ne ispunjavaju uvjete ugovora. U ovom slučaju, prvi korak koji bi kupac trebao poduzeti jest objavljivanje negativnog komentara na profilu prodavatelja - ta je radnja obično dovoljna za uspješno dovršavanje transakcije.
Ako komentar nije donio očekivani efekt, kupac bi trebao prijaviti slučaj lokalnoj policijskoj postaji. Bitno je imati cijelokupnu dokumentaciju koja potvrđuje sve faze transakcije. Za više informacija pogledajte naš Vodič za najbolje trgovačke prakse.
S obzirom na to da ne posredujemo u transakcijama između korisnika, bilo kakva radnja s naše strane za pomoć u rješavanju spora može se poduzeti tek nakon primitka potvrde o prijavi slučaja policiji,koju trebate zatražiti prilikom davanja iskaza.
Svijet se nastoji sve više digitalizirati. S njezinim napretkom dolazi sve više opasnosti Jedna od najpopularnijih opasnosti je Phishing.
Što je Phishing?
To je pokušaj krađe identiteta, pretvarajući se da ste osoba, tvrtka ili institucija. Evo nekoliko primjera takvih krađa identiteta:
To su samo dva primjera najpopularnijih napada. Ima ih puno više, a svaki od njih može imati svoje varijacije koje ovise isključivo o kreativnosti i domišljatosti kriminalaca.
U vezi s rastućim opasnostima odlučili smo koristiti proaktivno rješenje u obliku obvezne dvofaktorne prijave na račun. Kada se pokušavate prijaviti, nakon što unesete prijavu i lozinku, od vas će se tražiti da unesete aktivacijski kôd koji će biti poslan na vašu adresu e-pošte. Dakle, čak i u slučaju gubitka podataka za prijavu, počinitelj se neće moći prijaviti na vaš račun.
Trebam li to? Na mom računu Merkandi nema ništa zanimljivo.
Mnogi ljudi pogrešno vjeruju da kriminalci neće biti zainteresirani za njihov račun. To nije istina iz dva razloga:
1. Ako ste prodavač, vaši računi mogu imati osjetljive podatke kao što su podaci o klijentima i transakcijama. Ti se podaci mogu koristiti od strane počinitelja za daljnji napad ili ucjenu. Imajte na umu da važeća pravila GDPR-a također zahtjevaju zaštitu podataka ove vrste za svakog poduzetnika na najbolji mogući način.
2. Vaš se račun može koristiti za koordinirani napad na druge ljude. Počinitelj s vašeg računa može slati informacije i poruke vašim klijentima u vaše ime. Na taj način može objaviti ponude, a zatim zatražiti od zainteresiranih strana uplatu za narudžbu na njegov račun. Iako vi niste osoba koja vara ljude na taj način, gubite ugled vaše tvrtke i može imatiprobleme sa zakonom, jer do trenutka rješenja slučaja, vi ste onaj koji je iznuđivao novac od kupaca.
Ukrali su mi podatke, što da radim?
Odmah obavijestite Merkandi podršku, promijenite lozinku računa na Merkandi i provjerite da nitko nije promijenio vašu adresu e-pošte u postavkama računa. Ako koristite lozinku za prijavu na Merkandi i drugdje-promijenite ju i drugdje.
Važna napomena
Prijava s dva faktora povećava sigurnost, ali ne jamči 100% sigurnost. To čini hakiranje vašeg računa pomoću ukradenih podataka mnogo težim. Postoje metode phishinga koje također koriste kôd za potvrdu, tako da i dalje morate provjeriti web stranice na kojima se prijavljujete po pitanju krađe identiteta. Merkandi tim stalno radi na sigurnosti podataka i korisničkih računa uvođenjem novih funkcionalnosti.
Vrlo je dobra poslovna praksa, posebno za prodavače, nuditi najvišu razinu korisničke usluge. Jedna od najčešćih pogrešaka u trgovini je zanemarivanje odgovora na poruke primljene od kupaca/prodavača. Merkandi je međunarodna platforma gdje veliki naglasak stavljamo na pravilan kontakt i poslovne odnose između korisnika. Da bismo osigurali visoku razinu usluge, brinemo o stopama odgovora i statistikama za poruke. Zato čete od nas primati obavijesti ako na vašem panelu ima neodgovorenih poruka.
Zašto to radimo?
Zašto je to važno?
Zamislite da vodite trgovinu. Klijent ulazi i postavlja pitanje. Koliko ste puta naišli na situaciju da se prodavač pretvara da ne vidi kupca? Nismo se susreli s takvom situacijom, pa zašto bi onda bilo drugačije u e-trgovini? Kao što smo već spomenuli, ako kupac danas ne dobije odgovor, sljedeći put možda uopće neće poslati poruku. Dakle, bolje je odgovoriti npr. ne zanima me, ne, hvala, nego ništa ne odgovoriti. Za kratku poruku trebat će vam nekoliko sekundi, a kupac se neće obeshrabriti.
Možemo li tražiti odgovor?
Ne možemo. Cilj nam je podići svijest i poboljšati komunikaciju među korisnicima. Ne možemo vas prisiliti da odgovorite, ali uvijek ćemo vas kontaktirati u slučaju da imate neodgovorenih poruka. Ako od vas ne primimo odgovor, morat ćemo vas kontaktirati. Ako u roku od dva tjedna ne primimo nikakav odgovor od vas, pridržavamo pravo onemogućiti opciju prodavatelja na vašem računu.
Opasnosti na internetu postaju sve češće, a phisheri postaju sve pametniji. Međutim, možete značajno povećati sigurnost na internetu prisjećajući se nekih osnovnih pravila:
Što je phishing i kako funkcionira?
Phishing je pokušaj krađe identiteta u kojem se počinitelj predstavlja kao tvrtka ili druga osoba. U takvim situacijama, poslane poruke najčešće sadrže informacije o blokiranju računa, deaktivaciji nekih funkcija, plaćanju narudžbe itd., te poveznicu za traženu radnju. Ova poveznica najčešće vodi do stranice koja je identična izvorniku, ali je zapravo samo njegova kopija na potpuno drugačijoj adresi. Takva web stranica obično zahtijeva da se prijavimo i na taj način iznuđuje naše podatke. Primjer takve stranice u nastavku:
Kako to spriječiti?
Provjerite domenu. Ako se domena razlikuje od merkandi domene (merkandi.pl, merkandi.com, merkandi.fr, merkandi.com, etc.), nemojte se prijaviti! Provjerite je li poveznica šifrirana -s lijeve strane adrese mora postojati lokot s valjanim certifikatom. Ako vam preglednik kaže da web mjesto nije zaštićeno-nemojte se prijaviti!
Dao sam podatke za prijavu na lažnoj web stranici, što da radim?
Odmah se obratite našem timu za korisničku podršku za pomoć. Također, preporučujemo sljedeće:
Kako bismo osigurali što veći doseg i broj potencijalnih kupaca, sve ponude objavljene na Merkandiju automatski se prevode. Princip rada je jednostavan - prilikom objave ponude prodavatelj ispunjava opise na jezicima na kojima je to u mogućnosti, dok se za sve ostale jezike prijevodi automatski dovršavaju u roku od 24 sata.
Isključivanje automatskih prijevoda
Ovu funkcionalnost uveli smo zbog brojnih zahtjeva i pitanja korisnika. Stoga, ako ste prodavač na Merkandiju i iz bilo kojeg razloga ne želite da se vaše ponude automatski objavljuju na drugim jezicima, samo kontaktirajte našu službu za korisnike kako biste deaktivirali opciju automatskog prijevoda ponuda. Ukoliko se radi o samo jednoj ponudi, dovoljno je odabrati polje za uređivanje na popisu ponuda i ukloniti naslov, opis i oznake na jeziku koji želite poništiti. Nakon spremanja promjena, automatski prijevod će biti izbrisan.
Prednosti automatskog prijevoda ponuda
Kako vrijeme prolazi, trgovanje postaje sve lakše i lakše. Trgovina s drugim zemljama, posebice unutar Europske unije, postala je krajnje jednostavna. Stoga, kako bismo ispunili očekivanja kupaca koji traže robu, bez obzira na zemlju porijekla, te podržali prodavače koji traže nova prodajna tržišta, kreirali smo funkcionalnost automatskog prijevoda ponuda. Ponude se prevode pomoću alata kao što su Google Translate, Yandex i DeepL kako bi se osigurala najbolja kvaliteta i rezultati.
Ne propustite dnevne informacije o novim proizvodima i novostima na Merkandiju. Za početak, prilikom registracije preuzmite kod za popust.