FLASH SALEFLASH SALE
-20%
Za godišnji UPIS
promocije se ne mogu kombinirati
19 Broj preostalih paketa
Platforma broj 1 na tržištu
Platforma
broj 1 na tržištu

Sustav komentara na platformi

Komentare na platformi izdaju kupci za prodavače. Ovisno o vrsti i broju, oni mogu stvoriti povjerenje u vaše poslovanje i povećati prodaju ili prestrašiti vaše potencijalne kupce.
 
Kako funkcionira sustav komentara na Merkandi?

Evo nekoliko praktičnih savjeta. Kako funkcioniraju komentari na Merkandi? Svaki kupac ima pravo ostaviti jedan komentar za jednu transakciju. Komentar može biti jedne od tri vrste - pozitivan, neutralan ili negativan. U slučaju prva dva, komentar je objavljen odmah, a trgovac dobiva obavijest o novom komentaru objavljenom na njegovom profilu. U slučaju negativnog - ide našem timu. Ako je pravilno formuliran i potvrdimo da se odnosi na transakciju, premještamo ga u red publikacija na čekanju. Od tog trenutka svaki veletrgovac dobiva 7 dana da s kupcem razjasni stvar. Ako ga kupac želi ukloniti tijekom tog vremena, mi ćemo ga izbrisati i obavijestiti obje strane. U suprotnom se objavljuje nakon 7 dana i trgovac dobiva obavijest. 

Drugi element sustava komentara je ocjena prodavatelja u 4 kategorije:
 - usklađenost predmeta s opisom 
- kontakt s prodavateljem 
- vrijeme izvršenja narudžbe 
- trošak dostave 

Svaka od ovih kategorija može biti ocijenjena od 1 do 5 zvjezdica. Zatim se prosječna povratna informacija svih komentatora prikazuje na profilu prodavača. 

Mogu li ukloniti negativan komentar sa svog profila? 

Svaki se komentar može ukloniti ako nam kupac prijavi da je spor riješen i da je veletrgovac razradio rješenje. U opravdanim slučajevima komentare brišemo kad se ispostavi da se transakcija nije dogodila. U drugim slučajevima ne posredujemo u sporovima u vezi s komentarima. Svaki kupac ima mogućnost davanja negativnog komentara, a veletrgovac, osim naznačenih iznimaka, nema pravo zahtijevati njegovo uklanjanje. 

Održavanje ugleda i izbjegavanje negativnih komentara 
Negativni komentari nesumnjivo negativno utječu na prodaju i povjerenje kupaca. Stoga preporučujemo svakom veletrgovcu da pozitivne povratne informacije dobiva od prvog dana. Nekoliko je razloga za ovaj savjet: 
- pozitivni komentari povećavaju kredibilitet prodavatelja 
- u slučaju primanja negativnog komentara, pozitivni smanjuju njegovu snagu i omogućuju vam održavanje reputacije na visokoj razini 
- veliki broj pozitivnih komentara generira veću prodaju. 

Kako potaknuti kupce da ostave komentar? 

Nikoga ne treba poticati da objavljuje negativne komentare, dok u slučaju pozitivnih iskustava kupci nisu toliko voljni podijeliti svoje mišljenje. Stoga preporučujemo nekoliko metoda dobivanja pozitivnih povratnih informacija koje su poznate i testirane od naših trgovaca:
- popust na narudžbu ili drugu narudžbu 
- besplatni dodaci u narudžbi nakon dodavanja komentara 
- nuditi kvalitetniju robu kao zahvalu za ocjenu 

Što učiniti kada je kupac objavio neiskren komentar? 

Ako je iz bilo kojeg razloga komentar nepravedan i neistinit, svaki prodavač ima priliku odgovoriti na njega. U takvoj će se situaciji odgovor pojaviti i ispod komentara u profilu, što će potencijalnim kupcima omogućiti da vide mišljenje obje strane i pružiti im priliku da se brane od nepoštenih kupaca. Postoji još jedna važna stvar koju valja spomenuti. Merkandi je platforma koja djeluje u mnogim zemljama i na mnogim jezicima. Ako primite komentar, bez obzira na jezik njegove objave, naši će ga stručnjaci prevesti na sve ostale dostupne jezike. Tako dobivajući pozitivne povratne informacije u jednoj verziji, trgovac dobiva pozitivne komentare u svakoj dostupnoj. Naravno, ista se situacija odnosi i na negativne i neutralne komentare. Svima preporučujemo da koriste sustav komentara kako bi nagrađivali trgovce za profesionalno obavljene transakcije i upozoravali druge na nepoštene dobavljače. I komentari i ocjena prodaje uvijek donose pozitivne rezultate za obje strane u transakciji. 

Prevaren sam, mogu li učiniti još nešto osim objavljivanja negativnog komentara? 

Zahvaljujući činjenici da provjeravamo svoje prodavatelje, provjeravamo autentičnost robe i dopuštamo korisnicima da ostavljaju komentare, značajno povećavamo sigurnost transakcija na našoj platformi. Međutim, postoje situacije u kojima prodavači iz različitih razloga ne ispunjavaju uvjete ugovora. U ovom slučaju, prvi korak koji bi kupac trebao poduzeti jest objavljivanje negativnog komentara na profilu prodavatelja - ta je radnja obično dovoljna za uspješno dovršavanje transakcije. 

Ako komentar nije donio očekivani efekt, kupac bi trebao prijaviti slučaj lokalnoj policijskoj postaji. Bitno je imati cijelokupnu dokumentaciju koja potvrđuje sve faze transakcije. Za više informacija pogledajte naš Vodič za najbolje trgovačke prakse. 

S obzirom na to da ne posredujemo u transakcijama između korisnika, bilo kakva radnja s naše strane za pomoć u rješavanju spora može se poduzeti tek nakon primitka potvrde o prijavi slučaja policiji,koju trebate zatražiti prilikom davanja iskaza.

Trebaš pomoć?

Prijavite se za BESPLATNI bilten - ostanite u tijeku!

Ne propustite dnevne informacije o novim proizvodima i novostima na Merkandiju. Za početak, prilikom registracije preuzmite kod za popust.