FLASH SALEFLASH SALE
-20%
Za 1 godinu REGISTRACIJA i OBNOVA
promocije se ne mogu kombinirati
15 Broj preostalih paketa

Najbolje stock ponude iz 150 zemalja

Više od 100 000 zadovoljnih korisnika

Ponude jeftinije i do 90% početne cijene

Izravan kontakt s preprodavačima i veletrgovcima

Zašto je logiranje na Merkandi dvofaktorsko?

Svijet se nastoji sve više digitalizirati. S njezinim napretkom dolazi sve više opasnosti Jedna od najpopularnijih opasnosti je Phishing. 

Što je Phishing? 
To je pokušaj krađe identiteta, pretvarajući se da ste osoba, tvrtka ili institucija. Evo nekoliko primjera takvih krađa identiteta: 

  • Krađa podataka za prijavu putem lažnog web mjesta-kriminalci kreiraju identičnu kopiju web mjesta, međutim na drugoj web adresi. Zatim šalju mailing, personificirajući zainteresirane klijente ili samu tvrtku koja traži prijavu/pregled određene ponude. U takvim slučajevima treba biti oprezan. Najlakši način da se izbjegne takav događaj je pogledati u adresnu traku kada se prijavite. Ako se razlikuje od merkandi.pl ili druge Merkandi domene, nemojte se prijaviti, posjetite Merkandi web stranicu i odmah obavijestite službu za korisnike. Također je vrijedno napomenuti da kriminalci često koriste sve vrste trikova kako bi domena izgledala kao izvorna. Primjeri: Merkondi.pl ili merkandi.pl.nazwadomeny.com U prvom slučaju vidimo pogrešku u imenu koju je lako propustiti, a u drugom subdomenu koja je identična domeni, međutim, nije Merkandi domena. 
  • Krađa podataka putem e-pošte-kriminalci šalju poštu s domene slične korporaciji, traže lozinku za prijavu, slanje dokumenata itd. Brinu o pojedinostima-šalju predloške poruka koje web mjesto stvarno koristi i potpise agenata za korisničku službu. Prije nego što odgovorite na poštu koja traži osjetljive podatke, uvijek provjerite tko je pošiljatelj-svi naši agenti koriste samo adrese na Merkandi domeni -ime@merkandi.domena. 

To su samo dva primjera najpopularnijih napada. Ima ih puno više, a svaki od njih može imati svoje varijacije koje ovise isključivo o kreativnosti i domišljatosti kriminalaca. 

U vezi s rastućim opasnostima odlučili smo koristiti proaktivno rješenje u obliku obvezne dvofaktorne prijave na račun. Kada se pokušavate prijaviti, nakon što unesete prijavu i lozinku, od vas će se tražiti da unesete aktivacijski kôd koji će biti poslan na vašu adresu e-pošte. Dakle, čak i u slučaju gubitka podataka za prijavu, počinitelj se neće moći prijaviti na vaš račun. 

Trebam li to? Na mom računu Merkandi nema ništa zanimljivo. 

Mnogi ljudi pogrešno vjeruju da kriminalci neće biti zainteresirani za njihov račun. To nije istina iz dva razloga: 

1. Ako ste prodavač, vaši računi mogu imati osjetljive podatke kao što su podaci o klijentima i transakcijama. Ti se podaci mogu koristiti od strane počinitelja za daljnji napad ili ucjenu. Imajte na umu da važeća pravila GDPR-a također zahtjevaju zaštitu podataka ove vrste za svakog poduzetnika na najbolji mogući način. 

2. Vaš se račun može koristiti za koordinirani napad na druge ljude. Počinitelj s vašeg računa može slati informacije i poruke vašim klijentima u vaše ime. Na taj način može objaviti ponude, a zatim zatražiti od zainteresiranih strana uplatu za narudžbu na njegov račun. Iako vi niste osoba koja vara ljude na taj način, gubite ugled vaše tvrtke i može imatiprobleme sa zakonom, jer do trenutka rješenja slučaja, vi ste onaj koji je iznuđivao novac od kupaca. 

Ukrali su mi podatke, što da radim? 

Odmah obavijestite Merkandi podršku, promijenite lozinku računa na Merkandi i provjerite da nitko nije promijenio vašu adresu e-pošte u postavkama računa. Ako koristite lozinku za prijavu na Merkandi i drugdje-promijenite ju i drugdje. 

Važna napomena 

Prijava s dva faktora povećava sigurnost, ali ne jamči 100% sigurnost. To čini hakiranje vašeg računa pomoću ukradenih podataka mnogo težim. Postoje metode phishinga koje također koriste kôd za potvrdu, tako da i dalje morate provjeriti web stranice na kojima se prijavljujete po pitanju krađe identiteta. Merkandi tim stalno radi na sigurnosti podataka i korisničkih računa uvođenjem novih funkcionalnosti.

Trebaš pomoć?

Besplatni newsletter

Svaki dan obavijesti o novim proizvodima i novostima u servisu Merkandi.