FLASH SALEFLASH SALE
-20%
Za 1 godinu REGISTRACIJA i OBNOVA
promocije se ne mogu kombinirati
23 Broj preostalih paketa

Najbolje stock ponude iz 150 zemalja

Više od 100 000 zadovoljnih korisnika

Ponude jeftinije i do 90% početne cijene

Izravan kontakt s preprodavačima i veletrgovcima

Pomoć i savjeti

Popularne teme

Veletrgovci, proizvođači, distributeri koji traže nova tržišta za svoju robu, registriraju PREMIUM račun na platformi Merkandi i nakon pozitivne provjere svoje poslovne aktivnosti dobivaju priliku da postavljaju ponude za viškove robe, aukcije, ostatke serije, povrat potrošača itd. Jako bitno pitanje, koje ima ogroman utjecaj na brzinu prodaje robe, je način predstavljanja vaše tvrtke i robe na platformi Merkandi. Evo nekoliko savjeta koji će prodavačima pomoći da dosegnu više potencijalne publike i stoga ubrzati prodaju:

1. Popunjen profil tvrtke na platformi Merkandi - treba osigurati da profil trgovca koji vide prijavljeni kupci na Merkandiju, bude nadopunjen svim mogućim podacima. Prije svega, uvijek bi trebao sadržavati aktualne kontakt podatke. Preporučujemo navesti punu adresu tvrtke, adresu skladišta, adresu web stranice tvrtke, kao i detalje o kontakt osobama - imena, brojeve fiksnog telefona, broj faksa, brojeve mobitela, adrese e-pošte, radno vrijeme tvrtke ili Skype račune, kao i jezik na kojem određena osoba može komunicirati s dobavljačem. Važni su i podaci o uvjetima plaćanja i uvjetima dostave robe - u kartici Moj račun - Podaci skladišta, osim podataka tvrtke i kontaktnih podataka, trebaju biti navedeni ponuđeni načini plaćanja i način dostave. Također je bitno opisati profil vašeg poslovanja u nekoliko rečenica u polju Dodatne informacije. Navedite branšu, grupe proizvoda i druge informacije koje mogu razlikovati tvrtku od ostalih prodavača.

2. Redovito objavljivanje ponuda - preporučujemo redovito objavljivanje ponuda na Merkandi, prema rasporedu koji ste odredili. Morate imati na umu da kupci s kojima radimo ili ćemo uskoro surađivati cijene izlagače koji redovito ažuriraju svoj asortiman. Ovdje je teško postaviti limit, ali česta prisutnost trgovca na platformi, što se očituje u vidu novih ponuda, rezultira većim zanimanjem kupaca koji su o novim proizvodima na Merkandiju svakodnevno informirani putem newslettera. Ovisno o ponuđenom asortimanu - to bi trebale biti različite ponude za različitu robu, objavljene u raznim branšama (naravno, odabir djelatnosti mora biti primjeren ponuđenim proizvodima).

3. Pravilna prezentacija robe u oglasu - prema principu 'sve se može prodati, potrebna je samo lijepa ambalaža', trebali biste se pobrinuti za detaljan opis robe koju želite prodati. Dobra je praksa koristiti opise koji su stvarni, konkretni, jasni, bez pogrešaka, usmjereni ka ciljevima i što je moguće objektivniji. Ako vaš proizvod ima mane, ne bojte se opisati ih - uostalom, rabljena, vraćena ili obnovljena roba također dolazi do široke skupine primatelja koji često traže proizvode s manjim ili većim manama.

4. Najvažniji elementi koji čine dobar opis ponude su naslov i opis robe - trebali bi biti precizno formulirani i sadržavati činjenice. U naslovu nemojte koristiti općenite izraze kao što su Sell cheap ili Bargain now!, već točno navedite što se prodaje, jer će tek tada potencijalni kupci koji traže identičan ili sličan proizvod, koristeći tražilicu na portalu Merkandi, lako pronaći vaš oglas. Naslovi trebaju sadržavati nekoliko najvažnijih ključnih riječi- imena robnih marki, podrijetlo (ovrhaa, roba iz likvidacije, višak robe, itd.) Opis proizvoda trebao bi kupcu dati realnu sliku robe koju prodajemo. Prije svega, trebali biste navesti prednosti artikla/stocka i korisne uvjete kupnje (npr. Dodatni popusti pri kupnji veće količine, besplatna dostava unutar EU-a za narudžbe iznad određenog iznosa, mogućnost slanja uzoraka itd.) .). U daljnjem dijelu opisa potrebno je spomenuti sve moguće mane robe (nedostatak originalne ambalaže, manji tragovi uporabe, proizvodni nedostaci itd.).

5. Slike robe vrlo su važni element ponude - glavna slika treba proizvod predstaviti na najatraktivniji mogući način kako bi privukla pažnju posjetitelja na platformi. Fotografiju sivog kartona ili praznu paletu bolje je zamijeniti dobrom fotografijom odabranih proizvoda koji su predmet ponude. Umjesto kataloških fotografija, preporuča se postavljanje stvarnih fotografija artikla, jer to dodatno povećava vjerodostojnost oglasa.

6. Objavljivanje ponuda u različitim jezičnim verzijama - Merkandi platforma funkcionira na mnogim jezicima. Ponude u svim jezičnim verzijama pozicionirane su na Googleu, Yandexu, Bingu i Yahoou. Ako prodavatelj želi s svojom ponudom dosegnuti što više potencijalnih kupaca, trebao bi objaviti svoje oglase nakon unosa odgovarajućeg prijevoda, npr. Pomoću Google Prevoditelja, u svim dostupnim jezičnim verzijama Merkandi.

Da biste objavili svoju ponudu na Merkandi, morate imati PREMIUM račun, a zatim dokumente za registraciju svoje tvrtke uvesti na račun ili ih poslati faksom ili e-poštom na adresu našeg korisničke podrške. Nakon provjere, opcija prodaje bit će aktivirana. Od tada, sve dok vaš račun ne istekne, moći ćete dodati neograničen broj ponuda. Da biste dodali ponudu: prijavite se na stranicu Merkandi i idite na svoj račun. U upravljačkom panelu svog računa odaberite opciju Moje ponude. Nakon odabira ove opcije, ponude koje smo prethodno dodali pojavit će se na panelu. Nove ponude dodajemo pomoću plavog gumba Dodaj ponudu koji se nalazi na vrhu stranice. Sam postupak dodavanja ponude sastoji se od popunjavanja sljedećih 5 polja:

1. Informacije o proizvodu;
2. Rok valjanosti ponude
3. Naručivanje;
4. Opis ponude;
5. Načini plaćanja i dostave
6. Slike.
7. Mediji i prilozi

Ad.1. Pri popunjavanju obrasca dajemo što više podataka o proizvodu, npr. kategoriju, potkategoriju i grupu proizvoda kojoj pripada proizvod koji dodajemo (novi, rabljeni, oštećeni, mix / retourware, obnovljeni, outlet), i zemlju podrijetla proizvoda (zemlja u kojoj se proizvod trenutno nalazi). Ova kategorija također uključuje polja kao što su ID proizvoda (interni identifikator proizvoda), EAN i TARIC kodovi ili čak marka. Da bi potencijalnim kupcima olakšali traženje ponuda, prodavači bi trebali pružiti što je moguće detaljnije informacije o proizvodu. Stoga su sva polja označena sa *, što znači da su obvezna polja.

Ad.2. Određujemo približnu valjanost ponude, npr. ponuda vrijedi 30 dana ili ponuda vrijedi do ... Nakon tog vremena ponuda mijenja svoj status u arhivirana - prikazuje se s informacijom da je dodana prije X dana. Da biste ju vratili, samo upotrijebite opciju aktiviranja na popisu ponuda.

Ad.3. Ispunjavamo podatke o proizvodu, kao što su: dostupna količina, minimalna narudžba, mjerna jedinica u kojoj se proizvod prodaje i cijena. Ovisno o odabranim vrijednostima, prikaz polja će se promijeniti (npr. Pri odabiru cijene prema dogovoru, polja za unos valute ili jedinice nestat će).

Ad.4. Unosimo naslov, sadržaj i ključne riječi ponude. Na pojedinačnim karticama možemo popuniti polja za pojedine jezike. Ukoliko imamo poljsku, njemačku i englesku verziju, naziv / naslov ponude i opis unosimo na jezicima prikladnim za odabrane jezične verzije, tj. poljskom, njemačkom i engleskom. Sustav će automatski prepoznati u kojim jezičnim verzijama želite objaviti ponude provjerom popunjavanja polja na pojedinačnim karticama. Također je važno da se kontaktni podaci tvrtke (poput telefonskog broja, adrese e-pošte, web stranice, logotipa tvrtke) ne pojavljuju u opisu i fotografijama koje smo dodali. U opis proizvoda unosimo i ključne riječi koje opisuju ponuđenu robu.

Ad. 5. U sljedećoj fazi dodavanja ponude dajemo informacije o dostupnim načinima plaćanja (bankovni prijenos, gotovina, internetska plaćanja), kao i načinima dostave koje nudimo (osobno preuzimanje, dostava unutar zemlje, međunarodna dostava). Ova polja nisu obavezna, ali imajte na umu da će više detalja o proizvodu, uključujući podatke o dostavi i plaćanju, kao i fotografije, izazvati veći interes za ponudu.

Ad.6. Kada dodajemo fotografije proizvoda, imajmo na umu da je prva dodana datoteka glavna slika i da će dodavanje nekoliko fotografija u velikom formatu povećati atraktivnost našeg oglasa, što će zauzvrat rezultirati većim odzivom!

Ad.7. Ako je proizvod poznat, a vi imate snimku koja prikazuje njegovo djelovanje / recenziju, u polje Video URL možete dodati adresu videozapisa na Youtubeu ili Vimeu. U opis proizvoda možete dodati 1 prilog. Na primjer, to može biti tablica s popisom proizvoda koje nudimo, cjenicima itd. (dopušteni formati datoteka: PDF, DOC, XLS, XDOC, TXT, JPG, JPEG, GIF, PNG. Maks. veličina 5 MB). Nakon popunjavanja svih potrebnih polja, možemo spremiti ponudu kao skicu (ako je još ne želimo objaviti, već samo spremiti napredak), objaviti na stranici ili objaviti i otići na opcije promocije koje povećavaju vidljivost ponude.

 

Platforma Merkandi nudi vam mogućnost objavljivanja neograničenog broja ponuda. Vaše postavljanje ponuda daje potencijalnim kupcima priliku da se upoznaju s asortimanom koji nudite, kao i s pojedinačnim proizvodima i uvjetima kupnje. Jednom riječju, dodavanje ponuda oblik je oglašavanja: fotografija i opis ponude mogu se pojaviti na web lokacijama tvrtke Merkandi u svim svojim jezičnim verzijama (bit će potrebno prevesti ih) i pobuditi interes ne samo naših korisnika, već i ljudi koji još nisu korisnici, ali su pronašli web stranicu Merkandi tražeći određeni tip proizvoda. Da biste dodatno povećali vjerojatnost da će vaša ponuda pobuditi veći interes, ona će se istaknuti nakon kupnje odabranog oblika promocije. Možete birati između sljedećih oblika promocije: 

  • Hit tjedna na Merkandi - prema našim analizama ovo je najučinkovitija reklama na Merkandi, prikazana u velikom formatu na početnoj stranici 7 dana 
  • Najbolja ponuda u odabranoj kategoriji - oblik isticanja ponude (rotiranje) na stranici njene kategorije (ponuda se uvijek pojavljuje prije popisa ostalih ponuda) u razdoblju od 14 dana. 
  • Isticanje u odabranoj kategoriji - omogućuje vam razlikovanje vaše ponude i izdavanje ponude kao prve u odabranoj kategoriji na razdoblje od 14 dana. 
  • Isticanje na Merkandi - oblik oglašavanja kojim se ponuda razlikuje žutom bojom dane kategorije. Aktivan 30 dana. 

Uz to, na platformi Merkandi nudimo tri promotivna paketa koji značajno štede vrijeme i novac: 

  • MINI paket- uključuje isticanje u Merkandiju i isticanje u odabranoj kategoriji. Odabirom ove opcije uštedit ćete 10%. 
  • MIDI paket - uključuje isticanje na Merkandiju i top ponudu u odabranoj kategoriji. Odabirom ove opcije uštedit ćete 20%. To je ujedno i najčešće odabrani paket naših klijenata. 
  • MAXI paket- uključuje HIT tjedna na Merkandiju, isticanje na Merkandiju i top ponudu u odabranoj kategoriji. Odabirom ove opcije uštedit ćete čak 30%. 

Predloženi paketi aktivni su u istom razdoblju kao i pojedinačne promocije kupljene zasebno za svaku ponudu. 

Ali to nije sve. Promotivni paketi omogućuju vam uštedu do 30%, a na ovaj način ušteđeni novac možete dodatno povećati za dodatnih 30% ukoliko plaćate bodovima. Da biste saznali više, idite na: ČESTA PITANJA - Što su Merkandi bodovi i čemu služe?
Naša platforma dostupna je na više različitih jezika. Zahvaljujući tome, svaki prodavatelj može svoju ponudu staviti u više jezičnih verzija, ali jezik prijevoda mora biti kompatibilan s danom verzijom. Nedostatak odgovarajućeg prijevoda može rezultirati blokiranjem ponude (više o razlozima blokiranja ponuda: ovdje). Potreba za prevođenjem ponuda stvar je upotrebljivosti web mjesta i brige o kvaliteti svake jezične verzije platforme Merkandi. Iz perspektive kupca i uzimajući u obzir višejezičnost Merkandija, u slučaju da kupac želi vidjeti ponude samo na poljskom jeziku, on će se koristiti ovom jezičnom verzijom. Ovo se odnosi i na bilo koji drugi jezik koji je dostupan kod nas. Briga o odgovarajućoj jezičnoj klasifikaciji i kategorizaciji ponuda ogroman je napredak za potencijalne kupce koji s vremenom sve više cijene naš pristup ovom temi.

Jedno od pravila za dodavanje ponuda je njihovo prevođenje na jezik kompatibilan s jezičnom verzijom (pročitaj više). Prijevod u skladu s jezičnom verzijom potreban je da bi ponuda bila vidljiva u određenoj verziji Merkandi. Ponuda prevedena na svaki jezik zasigurno će trgovcu omogućiti da dosegne veću grupu korisnika. Međutim, ako ne znate nijedan jezik, možete koristiti alate dostupne na internetu-translatore. Opisi izrađeni uz pomoć prevoditelja vrlo su često nerazumljivi, što može odbiti mnoge potencijalne kupce. Stoga, ako već koristite prevoditelje, sjetite se: da provjerite ima li pogrešaka u izvornom tekstu, npr. greške u kucanju - prevoditelj možda neće prevesti takve riječi; da tekst pripremljen za takav prijevod sadrži što manje vlastitih imena; trebao bi biti napisan jednostavnim jezikom bez složenih rečenica da provjerite ima li razmaka na pravim mjestima, ako su riječi spojene, prevoditelj ih možda neće ni prevesti; da izbjegavate skraćenice. Prevoditelji najbolje prevode tekstove na engleski jezik u bilo koji drugi jezik, pa pokušajte pripremiti sadržaj svoje ponude na engleskom jeziku. Mnogi od nas, želeći brzo prevesti ponudu, unose cijeli tekst u translator. Međutim, prijevod će biti točniji ako uz gore spomenute smjernice prevodimo rečenicu po rečenicu, posebno u slučaju duljih opisa. Radi vaše udobnosti, preporučujemo vam da koristite sljedeće prevoditelje:
Google prevoditelj:https://translate.google.com
Translator Bing:http://www.bing.com/translator
Yandexov prevoditelj:https://translate.yandex.com

Naša iskustva pokazuju da: Za prijevod na španjolski, vaš najbolji izbor je Google Translator. Za talijanski - Yandex Translator, engleski također Yandex Translator, iako je za službene časopise bolje odabrati Google Translator, a za francuski i grčki prijevod vrijedi koristiti Bing Translator.

Može se dogoditi da nakon prijave na platformu primijetite da neke ili sve ponude imaju status: Blokirano. Odmah se postavlja pitanje zašto je moja ponuda blokirana? Evo 3 glavna razloga: 

1.Ponuda sadrži kontaktne podatke - u skladu s pravilima za dodavanje ponuda, u njihov sadržaj, fotografije i privitke zabranjeno je uvrštavati kontakt podatke i naziv tvrtke. Također je zabranjeno davanje osobnih podataka i drugih podataka koji omogućuju kontakt u vezi s ponudom od strane korisnika koji nisu prijavljeni. Nemojte stavljati vodene žigove na fotografije koji sadrže bilo kakve podatke o tvrtki. To je protiv naših pravila. 

2.Ponuda nije prevedena - ponudu je moguće objaviti u bilo kojoj dostupnoj jezičnoj verziji naše platforme. Međutim, potrebno ga je prevesti na jezik kompatibilan s odabranom jezičnom verzijom. 

3. Ponuda je duplikat jedne od prethodnih ponuda - zabranjeno je objavljivanje duplikata ponuda. Svaka od njih mora imati jedinstveni naslov i opis. Ponude kod kojih se mijenja mali broj riječi u sadržaju, npr. dodavanjem rednog broja u naslovu ili dodavanjem nekoliko riječi koje ne doprinose sadržaju ponude, također se smatraju duplikatom. Takva se radnja smatra nezakonitom. Napominjemo da će se duplicirane ponude odmah blokirati. Međutim, vrlo često kontaktiramo korisnike, obavještavajući ga o pogreškama koje su nastale prilikom dodavanja ponude, te predlažemo optimalna rješenja. Treba imati na umu da rigorozan pristup predmetu ponuda nije u našem interesu, to je potreba koja proizlazi iz mnogih unutarnjih i vanjskih faktora. Pogodnost i jednostavnost korištenja naše platforme vrlo su važni za Merkandi. Komfor korisnika rezultira većom količinom prodane robe.

Česta pitanja - prodavatelj OPĆE INFORMACIJE:

1. Opcija prodaje dostupna je samo PREMIUM korisnicima koji vode biznis. Aktivira se besplatno nakon slanja dokumenata o registraciji tvrtke (kopije izvornih dokumenata). 2. Razdoblje u kojem je moguće objavljivati ​​vlastite ponude usko je povezano s razdobljem pristupa PREMIUM računu.
3. Nije moguće zatražiti pristup mogućnosti objavljivanja ponude, jer Merkandi ima pravo isključiti klijenta tijekom registracije i u bilo kojem trenutku tijekom razdoblja pretplate, na primjer iz sigurnosnih razloga i bez navođenja bilo kakvog razloga. (U skladu s 2. č. 5., uvjetima naručivanja i općim uvjetima, prihvaćenim tijekom registracije)

PRAVILA ZA DODAVANJE PONUDA ZA PRODAJU:
1. U sadržaju ponuda, kao ni fotografije i prilozi, ne smiju biti navedeni detalji za kontakt niti naziv tvrtke. Također je zabranjeno postavljanje osobnih podataka i drugih podataka koji omogućuju pronalazak kupca na internetui. Također ne prihvaćamo vodene žigove na fotografijama koje identificiraju klijenta.


2. Prihvaćamo samo veleprodajne ponude. Zadržavamo pravo uklanjanja ponuda za kupnju na malo bez najave.


3. Ne prihvaćamo ponude za kupnju kopija i replika proizvoda, posebno onih zaštićenih zaštitnim znakovima. Zadržavamo pravo uklanjanja takvih ponuda bez najave.


4. Robnu skupinu (novo, rabljeno, oštećeno, mix/retourware, preuređeno, prodajno mjesto) treba navesti samo na osnovu opisa dostupnog na web mjestu Merkandi: https://merkandi.hr/ware


5. Ponudu je moguće objaviti u bilo kojoj dostupnoj jezičnoj verziji Merkandija. U ovom slučaju, sadržaj ponude mora se prevesti na svaki od jezika na kojem želite objaviti ponudu.


6. Zabranjeno je objavljivanje duplikata ponuda. Pod duplikatom se podrazumijeva i ponuda koja je dodana iznova sa istim sadržajem kao i prethodna. Takve će ponude biti blokirane. Izmjene u ponudama treba izvršiti njihovim uređivanjem.


7. Zabranjeno je dodavati ponude za kupnju i usluge. Ponude za kupnju mogu se objaviti samo u posebnoj sekciji i nakon provjere tvrtke.


8.Zabranjeno je objavljivanje:

  • Ponude vezane uz cigarete i e-cigarete te duhanske proizvode
  • Ponude vezane uz CBD proizvode
  • Ponude alkohola
  • Ponude prehrambenih proizvoda koji su zastarjeli ili neprikladni za konzumaciju.
  • Ponude zastarjele kozmetičke proizvode
  • Ponuda vatrenog oružja, streljiva

9. Merkandi zadržava pravo isključiti ili smanjiti poziciju ponuda koje sadrže grube jezične pogreške ili sadrže oskudne informacije.


10. Ne dopušta se podnošenje zahtjeva za objavljivanjem ponuda na platformi Merkandi.


11. Merkandi zadržava pravo uklanjanja ponuda korisnika i blokiranja pristupa računu Trgovca u bilo kojem trenutku, bez navođenja bilo kakvog razloga.

Na Merkandi svaki dan naš tim stručnjaka brine o prodaji i popularnosti vaših ponuda. To omogućuje vašim ponudama da dobiju više posjetitelja i imaju još veći doseg među potencijalnim klijentima.

 Što točno radimo prilikom uređivanja vaših ponuda? 

  • Poboljšanje naslova i opisa-poboljšavamo sadržaj u vašoj ponudi tako da sadrži više ključnih riječi kako bi kupci mogli pronaći proizvode koje prodajete. Ovaj postupak također ima za cilj ispraviti sadržaj u smislu pravopisa, gramatike, položaja teksta itd. 
  • Unos marke - ako prodajete markiranu robu, polje brand treba nadopuniti. Zahvaljujući tome, vaša će ponuda biti prikazana na popisu ponuda koje sadrže proizvode određenih robnih marki, čime se povećava vaš doseg. 
  • Unos / poboljšanje kategorije-pogrešno odabrana kategorija dovodi do značajnog smanjenja vidljivosti ove ponude. Za ponude koje sadrže razne proizvode (tzv. mixed), objavljivanje u mnogim kategorijama povećava njihov doseg. Možete dodati do 3 kategorije za svaku ponudu! 
  • Ostali manji ispravci-poput nedostatka informacija o robnoj marki, nepotpunih informacija o proizvodu, važnih pitanja za kupce. 

Te promjene imaju za cilj privući što više potencijalnih kupaca, povećati povjerenje u Vašu tvrtku kroz Profesionalno pripremljene ponude i učiniti robu koju predstavljate privlačnijom u očima posjetitelja. 

Kako prepoznati ponude koji su uređene? 

Na popisu prijedloga s statusom ponude (Aktivno, Arhivirano, Skica) vidjet ćete malu ikonu M, što znači da je ponuda uređena na jeziku stranice na kojoj se nalazite. Osim toga, kada uđete u ponudu i prebacite pojedinačne jezične verzije, vidjet ćete odgovarajuću obavijest na jezičnim verzijama na kojima je ova ponuda uređena. 

Ako želite izmijeniti ponudu koju je uredio naš tim, promijenite samo najznačajnije dijelove, nemojte ponovno objavljivati sve prethodne sadržaje. Neki korisnici, kada ažuriraju sadržaj svojih oglasa, ponovno kopiraju vlastitu skicu, uništavajući rad našeg tima i time smanjujući doseg svojih ponuda. Vjerujte našim stručnjacima, dobro znamo kako stvoriti ponude koje brzo generiraju prodaju. 

Moj ponuda nije uređena, zašto? 

Naš tim moderira ponude na redovnoj osnovi, međutim, zbog svoje velike količine, ne možemo se brinuti o svima. Događa se, dakle, da je ponuda uređena samo u nekim jezičnim verzijama, a u drugima ne. Međutim, redovito pokušavamo nadoknaditi ove propuste. 

Mogu li zatražiti uređivanje moje ponude? 

Možete podnijeti takav zahtjev našem timu, pokušat ćemo učiniti sve što možemo kako bismo osigurali da se vaša ponuda brzo ispravi. Nažalost, ne možemo jamčiti da će svaka prijava biti izvršena. Međutim, svakako ćemo učiniti sve što možemo kako bismo se za vaše ponude pobrinuli pouzdano i profesionalno!

Na platformi Merkandi svi prodavači imaju priliku promovirati svoje ponude. Pojedinosti o vrstama promocija, mjestu na web mjestu, izgledu i vremenu emisije možete pronaći ovdje:
Česta pitanja - Mogu li promovirati svoje proizvode na Merkandi? 

Promocije i promotivne pakete možete platiti putem interneta, bankovnim prijenosom ili bodovima. Odabir plaćanja s bodovima donosi vam vrlo važne prednosti: 

Ušteda do 30% pri kupnji promoviranja 
Neposredna aktivacija kupljene promocije bez prolaska kroz cijeli postupak plaćanja putem interneta 

Dostupna su 4 kreditna paketa
50 bodova, paket uštede od 5% 
100 bodova, paket uštede od 10%
200 bodova, paket uštede od 20% 
400 bodova, paket uštede od 30% 

Trošak kupnje s bodovima prikazuje se uz svaku promociju. Uz to, vrijedi spomenuti dva važna pitanja vezana uz bodove: 

  • Bodovi nemaju datum isteka. Oni ostaju dostupni na vašem računu na neodređeno vrijeme, čak i ako se vaš račun obnavlja nakon što je istekao. 
  • Bodovi se mogu koristiti samo za promociju ponuda putem pojedinačnih promocija i promotivnih paketa, ne mogu se koristiti za plaćanje obnove računa, kupnju dodatnih usluga itd. 
  • Bodove nije moguće zamijeniti za gotovinu. 

Preporučujemo vam da koristite pakete bodova jer su oni najjeftiniji i najprikladniji oblik plaćanja za promociju ponuda na Merkandiju. Odaberite mudro - odaberite paket bodova prilagođen vašim potrebama na Merkandiju!

Trebaš pomoć?

Besplatni newsletter

Svaki dan obavijesti o novim proizvodima i novostima u servisu Merkandi.