FLASH SALEFLASH SALE
-20%
Za 1 godinu REGISTRACIJA i OBNOVA
promocije se ne mogu kombinirati
24 Broj preostalih paketa

Najbolje stock ponude iz 150 zemalja

Više od 100 000 zadovoljnih korisnika

Ponude jeftinije i do 90% početne cijene

Izravan kontakt s preprodavačima i veletrgovcima

Moram li odgovarati na poruke u servisu?

Vrlo je dobra poslovna praksa, posebno za prodavače, nuditi najvišu razinu korisničke usluge. Jedna od najčešćih pogrešaka u trgovini je zanemarivanje odgovora na poruke primljene od kupaca/prodavača. Merkandi je međunarodna platforma gdje veliki naglasak stavljamo na pravilan kontakt i poslovne odnose između korisnika. Da bismo osigurali visoku razinu usluge, brinemo o stopama odgovora i statistikama za poruke. Zato čete od nas primati obavijesti ako na vašem panelu ima neodgovorenih poruka. 

Zašto to radimo? 

  • Da bi vas obavijestili o nepročitanim porukama - ponekad poruke završe u neželjenoj pošti, previđaju se, a da to niste primijetili. Pazimo da ne propustite nijednu poruku. 
  • Da bi vas educirali o dobrim poslovnim praksama - mnogi ljudi nisu svjesni da neodgovaranje na poruke može imati negativan utjecaj na njihovo poslovanje. Pokušavamo objasniti zašto je odgovaranje na poruke tako važno. 
  • Da bi povećali tvoju prodaju - ako ne odgovorite korisniku danas, za tjedan dana on možda neće biti zainteresiran za vašu ponudu. Da biste povećali prodaju, morate uslužiti sve. 

Zašto je to važno? 
Zamislite da vodite trgovinu. Klijent ulazi i postavlja pitanje. Koliko ste puta naišli na situaciju da se prodavač pretvara da ne vidi kupca? Nismo se susreli s takvom situacijom, pa zašto bi onda bilo drugačije u e-trgovini? Kao što smo već spomenuli, ako kupac danas ne dobije odgovor, sljedeći put možda uopće neće poslati poruku. Dakle, bolje je odgovoriti npr. ne zanima me, ne, hvala, nego ništa ne odgovoriti. Za kratku poruku trebat će vam nekoliko sekundi, a kupac se neće obeshrabriti. 

Možemo li tražiti odgovor? 
Ne možemo. Cilj nam je podići svijest i poboljšati komunikaciju među korisnicima. Ne možemo vas prisiliti da odgovorite, ali uvijek ćemo vas kontaktirati u slučaju da imate neodgovorenih poruka. Ako od vas ne primimo odgovor, morat ćemo vas kontaktirati. Ako u roku od dva tjedna ne primimo nikakav odgovor od vas, pridržavamo pravo onemogućiti opciju prodavatelja na vašem računu.

Trebaš pomoć?

Besplatni newsletter

Svaki dan obavijesti o novim proizvodima i novostima u servisu Merkandi.