FLASH SALEFLASH SALE
-20%
Za 1 godinu REGISTRACIJA i OBNOVA
promocije se ne mogu kombinirati
23 Broj preostalih paketa

Najbolje stock ponude iz 150 zemalja

Više od 100 000 zadovoljnih korisnika

Ponude jeftinije i do 90% početne cijene

Izravan kontakt s preprodavačima i veletrgovcima

Kako su oglasi pozicionirani i sortirani?

Hiljade novih ponuda pojavi se na Merkandiju svaki dan. Svaki prodavač želi da mu ponude budu što veće, a kupci da oglasi budu što prilagođeniji njihovim potrebama. Stoga moramo napraviti određene izbore. Ovi izbori strogo ovise o odjeljku na koji se odnose. U nastavku navodimo kako filtriramo i sortiramo ponude.

  • U pretraživanju - ponude se prikazuju prema podudaranju pretraživanja na temelju unesene fraze. Pri razvrstavanju redoslijeda ponuda u obzir se uzimaju sljedeći elementi:
    • fraza za pretraživanje - izračun vrijednosti definirane fraze za naziv i sadržaj proizvoda pomoću algoritma BM25;
    • promocija - je li ponuda promotivna (bez obzira na vrstu promocije);
    • nalazi li se ponuda u Isključivoj zoni - ove vrste ponuda su više na listi;
    • datum objave ili osvježenja (što god je najnovije);
    • status ponude - gore su aktivne, na samom kraju tek istekle.
  • Baza proizvoda, Ekskluzivna zona, odjeljak "Akcije", popisi ponuda pojedine veleprodaje - ponude su prikazane od najnovije prema najstarijoj po datumu objave. U obzir se uzimaju samo aktivni oglasi. Nikakvi dodatni čimbenici ne utječu na popis.
  • Odjeljak Top ponuda, Kategorija/potkategorija - ponude su prikazane prema funkciji ocjenjivanja. Elementi uzeti u obzir su:
    • promocija - je li ponuda promotivna (bez obzira na vrstu promocije);
    • nalazi li se ponuda u Isključivoj zoni - ove vrste ponuda su više na listi;
    • datum objave ili osvježenja (što god je najnovije);
    • status ponude - gore su aktivne, na samom kraju tek istekle.
  • Sekcija "Najpopularnije ponude" - prikazano je 6 najčešće prikazanih ponuda u zadnjih 30 dana, poredanih po broju pregleda.

Osim toga, promovirane ponude pojavljuju se unutar popisa. Merkandi korisnicima daje sljedeće oblike promocije ponuda:

  • Najbolja ponuda tjedna -Ponuda je prikazana na početnoj stranici u posebnom dijelu. Odjeljak može sadržavati do 10 ponuda odjednom i one se prikazuju rotirajući. U nedostatku ponuda koje promoviraju korisnici, prikazane su najpopularnije ponude.
  • Top ponuda u kategoriji - ponuda je prikazana u posebnom dijelu iznad popisa. 5 ponuda prikazano je u rotirajućem formatu. Promocija se događa u obje kategorije i potkategorije. Ako nema promoviranih ponuda - odjeljak nije vidljiv.
  • Posebnost na Merkandi - ponuda je prikazana u oglasima tako što je označena bojom. Ovaj oblik promocije nema količinskih ograničenja.
  • Istakni u kategoriji - ponuda se prikazuje na vrhu popisa kategorija i potkategorija, ali to se radi nametanjem veće vrijednosti. To znači da ponuda ne mora uvijek biti na vrhu - to ovisi o broju ponuda promoviranih ovom opcijom i o dobivenom rezultatu podudaranja uzimajući u obzir algoritam sortiranja spomenut u prethodnom odjeljku. Ovaj oblik promocije ne sadrži nikakva količinska ograničenja.

Promociju ponuda vrše prodavači koji kupuju promocije iz dostupnih opcija na platformi. Osim toga, Merkandi besplatno promiče ponude koje su popularne i koje se smatraju zanimljivima te korisnima za kupce.

Besplatni newsletter

Svaki dan obavijesti o novim proizvodima i novostima u servisu Merkandi.