FLASH SALEFLASH SALE
-20%
Za 1 godinu REGISTRACIJA i OBNOVA
promocije se ne mogu kombinirati
21 Broj preostalih paketa

Najbolje stock ponude iz 150 zemalja

Više od 100 000 zadovoljnih korisnika

Ponude jeftinije i do 90% početne cijene

Izravan kontakt s preprodavačima i veletrgovcima

Kako prodavati na Merkandi

Veletrgovci, proizvođači, distributeri koji traže nova tržišta za svoju robu, registriraju PREMIUM račun na platformi Merkandi i nakon pozitivne provjere svoje poslovne aktivnosti dobivaju priliku da postavljaju ponude za viškove robe, aukcije, ostatke serije, povrat potrošača itd. Jako bitno pitanje, koje ima ogroman utjecaj na brzinu prodaje robe, je način predstavljanja vaše tvrtke i robe na platformi Merkandi. Evo nekoliko savjeta koji će prodavačima pomoći da dosegnu više potencijalne publike i stoga ubrzati prodaju:

1. Popunjen profil tvrtke na platformi Merkandi - treba osigurati da profil trgovca koji vide prijavljeni kupci na Merkandiju, bude nadopunjen svim mogućim podacima. Prije svega, uvijek bi trebao sadržavati aktualne kontakt podatke. Preporučujemo navesti punu adresu tvrtke, adresu skladišta, adresu web stranice tvrtke, kao i detalje o kontakt osobama - imena, brojeve fiksnog telefona, broj faksa, brojeve mobitela, adrese e-pošte, radno vrijeme tvrtke ili Skype račune, kao i jezik na kojem određena osoba može komunicirati s dobavljačem. Važni su i podaci o uvjetima plaćanja i uvjetima dostave robe - u kartici Moj račun - Podaci skladišta, osim podataka tvrtke i kontaktnih podataka, trebaju biti navedeni ponuđeni načini plaćanja i način dostave. Također je bitno opisati profil vašeg poslovanja u nekoliko rečenica u polju Dodatne informacije. Navedite branšu, grupe proizvoda i druge informacije koje mogu razlikovati tvrtku od ostalih prodavača.

2. Redovito objavljivanje ponuda - preporučujemo redovito objavljivanje ponuda na Merkandi, prema rasporedu koji ste odredili. Morate imati na umu da kupci s kojima radimo ili ćemo uskoro surađivati cijene izlagače koji redovito ažuriraju svoj asortiman. Ovdje je teško postaviti limit, ali česta prisutnost trgovca na platformi, što se očituje u vidu novih ponuda, rezultira većim zanimanjem kupaca koji su o novim proizvodima na Merkandiju svakodnevno informirani putem newslettera. Ovisno o ponuđenom asortimanu - to bi trebale biti različite ponude za različitu robu, objavljene u raznim branšama (naravno, odabir djelatnosti mora biti primjeren ponuđenim proizvodima).

3. Pravilna prezentacija robe u oglasu - prema principu 'sve se može prodati, potrebna je samo lijepa ambalaža', trebali biste se pobrinuti za detaljan opis robe koju želite prodati. Dobra je praksa koristiti opise koji su stvarni, konkretni, jasni, bez pogrešaka, usmjereni ka ciljevima i što je moguće objektivniji. Ako vaš proizvod ima mane, ne bojte se opisati ih - uostalom, rabljena, vraćena ili obnovljena roba također dolazi do široke skupine primatelja koji često traže proizvode s manjim ili većim manama.

4. Najvažniji elementi koji čine dobar opis ponude su naslov i opis robe - trebali bi biti precizno formulirani i sadržavati činjenice. U naslovu nemojte koristiti općenite izraze kao što su Sell cheap ili Bargain now!, već točno navedite što se prodaje, jer će tek tada potencijalni kupci koji traže identičan ili sličan proizvod, koristeći tražilicu na portalu Merkandi, lako pronaći vaš oglas. Naslovi trebaju sadržavati nekoliko najvažnijih ključnih riječi- imena robnih marki, podrijetlo (ovrhaa, roba iz likvidacije, višak robe, itd.) Opis proizvoda trebao bi kupcu dati realnu sliku robe koju prodajemo. Prije svega, trebali biste navesti prednosti artikla/stocka i korisne uvjete kupnje (npr. Dodatni popusti pri kupnji veće količine, besplatna dostava unutar EU-a za narudžbe iznad određenog iznosa, mogućnost slanja uzoraka itd.) .). U daljnjem dijelu opisa potrebno je spomenuti sve moguće mane robe (nedostatak originalne ambalaže, manji tragovi uporabe, proizvodni nedostaci itd.).

5. Slike robe vrlo su važni element ponude - glavna slika treba proizvod predstaviti na najatraktivniji mogući način kako bi privukla pažnju posjetitelja na platformi. Fotografiju sivog kartona ili praznu paletu bolje je zamijeniti dobrom fotografijom odabranih proizvoda koji su predmet ponude. Umjesto kataloških fotografija, preporuča se postavljanje stvarnih fotografija artikla, jer to dodatno povećava vjerodostojnost oglasa.

6. Objavljivanje ponuda u različitim jezičnim verzijama - Merkandi platforma funkcionira na mnogim jezicima. Ponude u svim jezičnim verzijama pozicionirane su na Googleu, Yandexu, Bingu i Yahoou. Ako prodavatelj želi s svojom ponudom dosegnuti što više potencijalnih kupaca, trebao bi objaviti svoje oglase nakon unosa odgovarajućeg prijevoda, npr. Pomoću Google Prevoditelja, u svim dostupnim jezičnim verzijama Merkandi.

Trebaš pomoć?

Besplatni newsletter

Svaki dan obavijesti o novim proizvodima i novostima u servisu Merkandi.