Popularne teme
* Paypal - zahvaljujući ovom sustavu možete izvršiti brzo plaćanje karticom ili platiti izravno sa svog PayPal računa.
* Internetska plaćanja, tj. Sustav Przelew24, koji vam također omogućuje brza plaćanja. Nakon odabira ove opcije bit ćete preusmjereni na stranicu na kojoj odabirete plaćanje bankom ili karticom.
* Bankovna doznaka - osim detalja prijenosa, dobit ćete i i obrazac za ispis.
* Online multisafepay plaćanja - alternativni oblik plaćanja karticom Visa ili Mastercard. Prilikom registracije e-poštom ćete dobiti potvrdu o registraciji koja uključujepoveznicu za plaćanje, kao i predračun za preuzimanje, tako da se u bilo kojem trenutku možete vratiti načinima plaćanja.
Glavna ponuda platforme Merkandi je opcija PREMIUM računa. Mogućnosti koje daje taj račun dostupne su i prodavačima i kupcima. Ako račun otvori na primjer trgovac, kako bi iskoristio mogućnost objavljivanja svojih ponuda, prvo mora proći postupak provjere. Ovo je jedna od najvažnijih faza gdje se provjeravaju podaci i vjerodostojnost određene tvrtke koja teži aktivnom korištenju naše web stranice. Samo ako je rezultat provjeravanja aktivnosti koje provode zaposlenici Merkandija pozitivan, trgovac ima mogućnost objavljivanja oglasa. Sam postupak provjere obično traje nekoliko sati. Kao rezultat pozitivnog razmatranja, prodavatelj dobiva priliku predstaviti vlastitu tvrtku i robu koju nudi. Istodobno, treba naglasiti da je osnovan opis tvrtke uvijek vidljiv registriranim korisnicima platforme, direktno uz svaku ponudu za prodaju robe. Osim toga, u širem opsegu, karakteristike određene tvrtke mogu se pronaći na zasebnoj kartici, tj. Veletrgovci.
1. Prva opipljiva korist je provjera koja potencijalnim kupcima daje jasan signal o karakteru i standardima prodavatelja.
2. Zatim, potpuno jedinstvena opcija je mogućnost davanja neograničenog broja ponuda.
Veletrgovac ni na koji način ne mora kontrolirati, izračunavati i brinuti se o svojim limitima. Kao PREMIUM prodavač na Merkandi ne podliježe nikakvim ograničenjima te vrste.
3. Mogućnost davanja neograničenog broja ponuda vrijedi u svim jezičnim verzijama dostupnim na našoj platformi. To znači da korisnik koji je PREMIUM prodavač na Merkandi može objaviti kako u verziji za koju se registrirao, tako i u drugoj verziji, bez ikakvih dodatnih naknada! Jedino ograničenje, koje služi samo komotnosti korištenja naše platforme, jest poštivanje načela da prilikom objavljivanja ponude na poljskoj verziji ona bude napisana na poljskom jeziku, a kako bi se oglas mogao objaviti na inačici, npr. na talijanskom, to se može učiniti samo pomoću talijanskog jezika itd.
4. Ponude koje objavljuju naši PREMIUM prodavači promoviraju se na različitim web mjestima i pozicioniraju na Google, što značajno povećava zanimanje za robu određenog trgovca i u konačnici generira povećanje prodajnih rezultata.
5. S druge strane, korisnici računa PREMIUM, koji čine skupinu kupaca, dobivaju prošireni opseg informacija o trgovcima Merkandi i mogućnost interakcije i komentiranja rezultata ili tijeka transakcija u obliku ocjena. Te su recenzije objavljene na karticiprodavatelja.
6. Uz to, takva su mišljenja vidljiva samo korisnicima PREMIUM-a i mogu ih uređivati samo oni.
7. Komentari drugih trgovaca i kupaca izvrstan su izvor informacija iz prve ruke i pružaju uvid u stvarni tijek kupnje i sve okolnosti.
Zahvaljujući pristupu takvom izvoru, korisnik PREMIUM-a može lakše odabrati dobavljača, pomoću povratnih informacija ljudi koji su već imali priliku surađivati s njim.
Platforma Merkandi nudi dvije vrste računa: Standard i PREMIUM. Funkcionalnost koja se dodjeljuje pojedinačnim računima povezana je s prirodom aktivnosti naših korisnika:
Standard račun
Ovaj je račun stvoren za široku skupinu klijenata koji putem naše usluge dobivaju brz i komotan pristup pouzdanim i provjerenim trgovcima iz Europe, koji nude markiranu robu iz viškova, likvidacija, završetaka serije, rasprodaje i aukcija. Svaki korisnik standardnog računa ima puni pristup našoj bazi podataka, gdje se nalaze podaci za kontakt prodavača koji nude svoju robu na platformi Merkandi. Kontaktni podaci predstavljeni su u profilu prodavatelja - adresa tvrtke, adresa skladišta, brojevi fiksnih i mobilnih telefona, adrese e-pošte i web stranica trgovca. Kupac može uspostaviti brz i izravan kontakt s trgovcem u vezi s ponudom objavljenom na platformi, a također može poslati upit ili prijedlog suradnje.
PREMIUM račun
Ovaj je račun namijenjen kako korisnicima koji su zainteresirani samo za kupnju robe, tj. stjecanje novih dobavljača, tako i korisnicima koji traže nove primatelje viškova robe, artikala iz ovrha i licitacija. PREMIUM račun omogućuje pristup bazi podataka prodavača na platformi Merkandi, međutim, ova baza podataka sadrži dodatne informacije kojima korisnik Standard računa nema pristup. Dodatne informacije su:
- Crna lista - ovaj popis uključuje nepouzdane prodavače koji su počinili prijevare, zlostavljanja i koji su još uvijek aktivni na Internetu, često pod promijenjenim imenima;
- Sustav komentara - ovaj sustav omogućuje korisnicima PREMIUM računa da izdaju mišljenja o prodavateljima na platformi Merkandi, procjenjuju njihovu pouzdanost i profesionalnost. Dodatna i vrlo važna funkcionalnost PREMIUM računa je opcija prodaje koja je omogućena svim korisnicima nakon pozitivne provjere predanih dokumenata za registraciju. Korisniku je na raspolaganju panel za objavljivanje neograničenog broja ponuda, skupa s fotografijama i prilozima, kao i profesionalni showroom prodavatelja koji sadrži detaljne podatke za kontakt i informacije o profilu tvrtke.
1. da biste nadogradili račun, morate imati Standard račun;
2. morate se prijaviti na svoj račun
3. na glavnoj stranici korisničkoj panela bit će gumb "Nadogradi račun'' koji treba kliknuti
4. vidjet ćete detalje narudžbe koje treba potvrditi;
5. nakon potvrde bit ćete preusmjereni na stranicu za plaćanje;
6. nakon plaćanja i knjiženja uplate, vrsta računa promijenit će se u PREMIUM. U slučaju problema s plaćanjem, kontaktirajte našu službu za korisnike koja je dostupna na Kontakt.
Posebna zona je mjesto rezervirano za najaktivnije korisnike koji očekuju više i traže najbolje ponude. Korisnici će ovdje pronaći posebno odabrane ponude koje ne mogu biti javno dostupne iz razloga kao što su:
- sporazum s proizvođačem koji zabranjuje objavljivanje ponuda u obliku dostupnom svima;
- roba ima ograničenja prodaje u određenim zemljama;
- cijena robe ne može se javno objaviti;
- proizvod je markiran, ali njegova daljnja distribucija podliježe ograničenjima.
Gore navedena ograničenja najčešće nameću same marke, proizvođači ili distributeri i o njima se ne može pregovarati, pa stoga proizvodi koji su njima obuhvaćeni ne mogu se nuditi na općedostupnim prodajnim kanalima. U Merkandi znamo za ovu specifičnost, zbog čega smo odlučili izaći u susret korisnicima stvaranjem zatvorene posebne zone. Kupci zainteresirani za ponude ove vrste mogu kupiti pristup posebnoj zoni na svom korisničkom panelu. Nakon kupnje pristupa, korisnik će moći pregledavati posebne ponude s početne stranice i u pojedinačnim kategorijama. Pristup posebnoj zoni vrijedi 12 mjeseci od datuma kupnje i usko je povezan s valjanošću računa. Prodavatelji čija roba koja ispunjava jedan od gore navedenih uvjeta mogu objaviti svoje ponude u posebnoj zoni odabirom polja Ponuda vidljiva samo odabranoj grupi korisnika s pristupom posebnoj zoni u obrascu za objavu ponuda. Nakon objavljivanja takve ponude, ona će biti vidljiva samo korisnicima koji su platili pristup posebnoj zoni. Korisnici koji nemaju pristup posebnoj zoni mogu tamo objaviti svoje ponude. Posebna zona je inovativna funkcionalnost platforme Merkandi za kupce i prodavatelje. Kupci imaju pristup jedinstvenim ponudama, neobjavljenim na drugim portalima, dok prodavači imaju priliku predstaviti robu koja podliježe ograničenjima prodaje i distribucije te kontaktirati kupce koji traže ovu vrstu proizvoda. Posebna zona savršeno nadopunjuje bazu ponuda robe koja se zbog ograničenja prodaje ne može predstaviti na općedostupnim stranicama veletrgovina.
Komentare na platformi izdaju kupci za prodavače. Ovisno o vrsti i broju, oni mogu stvoriti povjerenje u vaše poslovanje i povećati prodaju ili prestrašiti vaše potencijalne kupce.
Kako funkcionira sustav komentara na Merkandi?
Evo nekoliko praktičnih savjeta. Kako funkcioniraju komentari na Merkandi? Svaki kupac ima pravo ostaviti jedan komentar za jednu transakciju. Komentar može biti jedne od tri vrste - pozitivan, neutralan ili negativan. U slučaju prva dva, komentar je objavljen odmah, a trgovac dobiva obavijest o novom komentaru objavljenom na njegovom profilu. U slučaju negativnog - ide našem timu. Ako je pravilno formuliran i potvrdimo da se odnosi na transakciju, premještamo ga u red publikacija na čekanju. Od tog trenutka svaki veletrgovac dobiva 7 dana da s kupcem razjasni stvar. Ako ga kupac želi ukloniti tijekom tog vremena, mi ćemo ga izbrisati i obavijestiti obje strane. U suprotnom se objavljuje nakon 7 dana i trgovac dobiva obavijest.
Drugi element sustava komentara je ocjena prodavatelja u 4 kategorije:
- usklađenost predmeta s opisom
- kontakt s prodavateljem
- vrijeme izvršenja narudžbe
- trošak dostave
Svaka od ovih kategorija može biti ocijenjena od 1 do 5 zvjezdica. Zatim se prosječna povratna informacija svih komentatora prikazuje na profilu prodavača.
Mogu li ukloniti negativan komentar sa svog profila?
Svaki se komentar može ukloniti ako nam kupac prijavi da je spor riješen i da je veletrgovac razradio rješenje. U opravdanim slučajevima komentare brišemo kad se ispostavi da se transakcija nije dogodila. U drugim slučajevima ne posredujemo u sporovima u vezi s komentarima. Svaki kupac ima mogućnost davanja negativnog komentara, a veletrgovac, osim naznačenih iznimaka, nema pravo zahtijevati njegovo uklanjanje.
Održavanje ugleda i izbjegavanje negativnih komentara
Negativni komentari nesumnjivo negativno utječu na prodaju i povjerenje kupaca. Stoga preporučujemo svakom veletrgovcu da pozitivne povratne informacije dobiva od prvog dana. Nekoliko je razloga za ovaj savjet:
- pozitivni komentari povećavaju kredibilitet prodavatelja
- u slučaju primanja negativnog komentara, pozitivni smanjuju njegovu snagu i omogućuju vam održavanje reputacije na visokoj razini
- veliki broj pozitivnih komentara generira veću prodaju.
Kako potaknuti kupce da ostave komentar?
Nikoga ne treba poticati da objavljuje negativne komentare, dok u slučaju pozitivnih iskustava kupci nisu toliko voljni podijeliti svoje mišljenje. Stoga preporučujemo nekoliko metoda dobivanja pozitivnih povratnih informacija koje su poznate i testirane od naših trgovaca:
- popust na narudžbu ili drugu narudžbu
- besplatni dodaci u narudžbi nakon dodavanja komentara
- nuditi kvalitetniju robu kao zahvalu za ocjenu
Što učiniti kada je kupac objavio neiskren komentar?
Ako je iz bilo kojeg razloga komentar nepravedan i neistinit, svaki prodavač ima priliku odgovoriti na njega. U takvoj će se situaciji odgovor pojaviti i ispod komentara u profilu, što će potencijalnim kupcima omogućiti da vide mišljenje obje strane i pružiti im priliku da se brane od nepoštenih kupaca. Postoji još jedna važna stvar koju valja spomenuti. Merkandi je platforma koja djeluje u mnogim zemljama i na mnogim jezicima. Ako primite komentar, bez obzira na jezik njegove objave, naši će ga stručnjaci prevesti na sve ostale dostupne jezike. Tako dobivajući pozitivne povratne informacije u jednoj verziji, trgovac dobiva pozitivne komentare u svakoj dostupnoj. Naravno, ista se situacija odnosi i na negativne i neutralne komentare. Svima preporučujemo da koriste sustav komentara kako bi nagrađivali trgovce za profesionalno obavljene transakcije i upozoravali druge na nepoštene dobavljače. I komentari i ocjena prodaje uvijek donose pozitivne rezultate za obje strane u transakciji.
Prevaren sam, mogu li učiniti još nešto osim objavljivanja negativnog komentara?
Zahvaljujući činjenici da provjeravamo svoje prodavatelje, provjeravamo autentičnost robe i dopuštamo korisnicima da ostavljaju komentare, značajno povećavamo sigurnost transakcija na našoj platformi. Međutim, postoje situacije u kojima prodavači iz različitih razloga ne ispunjavaju uvjete ugovora. U ovom slučaju, prvi korak koji bi kupac trebao poduzeti jest objavljivanje negativnog komentara na profilu prodavatelja - ta je radnja obično dovoljna za uspješno dovršavanje transakcije.
Ako komentar nije donio očekivani efekt, kupac bi trebao prijaviti slučaj lokalnoj policijskoj postaji. Bitno je imati cijelokupnu dokumentaciju koja potvrđuje sve faze transakcije. Za više informacija pogledajte naš Vodič za najbolje trgovačke prakse.
S obzirom na to da ne posredujemo u transakcijama između korisnika, bilo kakva radnja s naše strane za pomoć u rješavanju spora može se poduzeti tek nakon primitka potvrde o prijavi slučaja policiji,koju trebate zatražiti prilikom davanja iskaza.
Svijet se nastoji sve više digitalizirati. S njezinim napretkom dolazi sve više opasnosti Jedna od najpopularnijih opasnosti je Phishing.
Što je Phishing?
To je pokušaj krađe identiteta, pretvarajući se da ste osoba, tvrtka ili institucija. Evo nekoliko primjera takvih krađa identiteta:
- Krađa podataka za prijavu putem lažnog web mjesta-kriminalci kreiraju identičnu kopiju web mjesta, međutim na drugoj web adresi. Zatim šalju mailing, personificirajući zainteresirane klijente ili samu tvrtku koja traži prijavu/pregled određene ponude. U takvim slučajevima treba biti oprezan. Najlakši način da se izbjegne takav događaj je pogledati u adresnu traku kada se prijavite. Ako se razlikuje od merkandi.pl ili druge Merkandi domene, nemojte se prijaviti, posjetite Merkandi web stranicu i odmah obavijestite službu za korisnike. Također je vrijedno napomenuti da kriminalci često koriste sve vrste trikova kako bi domena izgledala kao izvorna. Primjeri: Merkondi.pl ili merkandi.pl.nazwadomeny.com U prvom slučaju vidimo pogrešku u imenu koju je lako propustiti, a u drugom subdomenu koja je identična domeni, međutim, nije Merkandi domena.
- Krađa podataka putem e-pošte-kriminalci šalju poštu s domene slične korporaciji, traže lozinku za prijavu, slanje dokumenata itd. Brinu o pojedinostima-šalju predloške poruka koje web mjesto stvarno koristi i potpise agenata za korisničku službu. Prije nego što odgovorite na poštu koja traži osjetljive podatke, uvijek provjerite tko je pošiljatelj-svi naši agenti koriste samo adrese na Merkandi domeni -ime@merkandi.domena.
To su samo dva primjera najpopularnijih napada. Ima ih puno više, a svaki od njih može imati svoje varijacije koje ovise isključivo o kreativnosti i domišljatosti kriminalaca.
U vezi s rastućim opasnostima odlučili smo koristiti proaktivno rješenje u obliku obvezne dvofaktorne prijave na račun. Kada se pokušavate prijaviti, nakon što unesete prijavu i lozinku, od vas će se tražiti da unesete aktivacijski kôd koji će biti poslan na vašu adresu e-pošte. Dakle, čak i u slučaju gubitka podataka za prijavu, počinitelj se neće moći prijaviti na vaš račun.
Trebam li to? Na mom računu Merkandi nema ništa zanimljivo.
Mnogi ljudi pogrešno vjeruju da kriminalci neće biti zainteresirani za njihov račun. To nije istina iz dva razloga:
1. Ako ste prodavač, vaši računi mogu imati osjetljive podatke kao što su podaci o klijentima i transakcijama. Ti se podaci mogu koristiti od strane počinitelja za daljnji napad ili ucjenu. Imajte na umu da važeća pravila GDPR-a također zahtjevaju zaštitu podataka ove vrste za svakog poduzetnika na najbolji mogući način.
2. Vaš se račun može koristiti za koordinirani napad na druge ljude. Počinitelj s vašeg računa može slati informacije i poruke vašim klijentima u vaše ime. Na taj način može objaviti ponude, a zatim zatražiti od zainteresiranih strana uplatu za narudžbu na njegov račun. Iako vi niste osoba koja vara ljude na taj način, gubite ugled vaše tvrtke i može imatiprobleme sa zakonom, jer do trenutka rješenja slučaja, vi ste onaj koji je iznuđivao novac od kupaca.
Ukrali su mi podatke, što da radim?
Odmah obavijestite Merkandi podršku, promijenite lozinku računa na Merkandi i provjerite da nitko nije promijenio vašu adresu e-pošte u postavkama računa. Ako koristite lozinku za prijavu na Merkandi i drugdje-promijenite ju i drugdje.
Važna napomena
Prijava s dva faktora povećava sigurnost, ali ne jamči 100% sigurnost. To čini hakiranje vašeg računa pomoću ukradenih podataka mnogo težim. Postoje metode phishinga koje također koriste kôd za potvrdu, tako da i dalje morate provjeriti web stranice na kojima se prijavljujete po pitanju krađe identiteta. Merkandi tim stalno radi na sigurnosti podataka i korisničkih računa uvođenjem novih funkcionalnosti.
Vrlo je dobra poslovna praksa, posebno za prodavače, nuditi najvišu razinu korisničke usluge. Jedna od najčešćih pogrešaka u trgovini je zanemarivanje odgovora na poruke primljene od kupaca/prodavača. Merkandi je međunarodna platforma gdje veliki naglasak stavljamo na pravilan kontakt i poslovne odnose između korisnika. Da bismo osigurali visoku razinu usluge, brinemo o stopama odgovora i statistikama za poruke. Zato čete od nas primati obavijesti ako na vašem panelu ima neodgovorenih poruka.
Zašto to radimo?
- Da bi vas obavijestili o nepročitanim porukama - ponekad poruke završe u neželjenoj pošti, previđaju se, a da to niste primijetili. Pazimo da ne propustite nijednu poruku.
- Da bi vas educirali o dobrim poslovnim praksama - mnogi ljudi nisu svjesni da neodgovaranje na poruke može imati negativan utjecaj na njihovo poslovanje. Pokušavamo objasniti zašto je odgovaranje na poruke tako važno.
- Da bi povećali tvoju prodaju - ako ne odgovorite korisniku danas, za tjedan dana on možda neće biti zainteresiran za vašu ponudu. Da biste povećali prodaju, morate uslužiti sve.
Zašto je to važno?
Zamislite da vodite trgovinu. Klijent ulazi i postavlja pitanje. Koliko ste puta naišli na situaciju da se prodavač pretvara da ne vidi kupca? Nismo se susreli s takvom situacijom, pa zašto bi onda bilo drugačije u e-trgovini? Kao što smo već spomenuli, ako kupac danas ne dobije odgovor, sljedeći put možda uopće neće poslati poruku. Dakle, bolje je odgovoriti npr. ne zanima me, ne, hvala, nego ništa ne odgovoriti. Za kratku poruku trebat će vam nekoliko sekundi, a kupac se neće obeshrabriti.
Možemo li tražiti odgovor?
Ne možemo. Cilj nam je podići svijest i poboljšati komunikaciju među korisnicima. Ne možemo vas prisiliti da odgovorite, ali uvijek ćemo vas kontaktirati u slučaju da imate neodgovorenih poruka. Ako od vas ne primimo odgovor, morat ćemo vas kontaktirati. Ako u roku od dva tjedna ne primimo nikakav odgovor od vas, pridržavamo pravo onemogućiti opciju prodavatelja na vašem računu.
Opasnosti na internetu postaju sve češće, a phisheri postaju sve pametniji. Međutim, možete značajno povećati sigurnost na internetu prisjećajući se nekih osnovnih pravila:
- Merkandi nikada ne traži lozinku korisničkog računa, ili bilo koju drugu lozinku e - pošte, ili bilo koje druge usluge;
- Uvijek pazite da se prijavite na merkandi domenu (merkandi.com, merkandi.de, merkandi.fr) i da je stranica za prijavu zaštićena certifikatom;
- Uvijek biste trebali provjeriti da je primljena poruka poslana s domene merkandi (merkandi.com, merkandi.de, merkandi.fr itd.). Nikada ne šaljemo poruke s drugih adresa;
- Ukoliko niste sigurni oko autentičnosti primljene poruke obratite se odmah našem timu za podršku.
- Ako je moguće, pošaljite nam primljenu poruku na adresu info@merkandi.hr da je provjerimo. Ako ste žrtva phishinga, odmah javite našem timu.
Što je phishing i kako funkcionira?
Phishing je pokušaj krađe identiteta u kojem se počinitelj predstavlja kao tvrtka ili druga osoba. U takvim situacijama, poslane poruke najčešće sadrže informacije o blokiranju računa, deaktivaciji nekih funkcija, plaćanju narudžbe itd., te poveznicu za traženu radnju. Ova poveznica najčešće vodi do stranice koja je identična izvorniku, ali je zapravo samo njegova kopija na potpuno drugačijoj adresi. Takva web stranica obično zahtijeva da se prijavimo i na taj način iznuđuje naše podatke. Primjer takve stranice u nastavku:
Kako to spriječiti?
Provjerite domenu. Ako se domena razlikuje od merkandi domene (merkandi.pl, merkandi.com, merkandi.fr, merkandi.com, etc.), nemojte se prijaviti! Provjerite je li poveznica šifrirana -s lijeve strane adrese mora postojati lokot s valjanim certifikatom. Ako vam preglednik kaže da web mjesto nije zaštićeno-nemojte se prijaviti!
Dao sam podatke za prijavu na lažnoj web stranici, što da radim?
Odmah se obratite našem timu za korisničku podršku za pomoć. Također, preporučujemo sljedeće:
- Promijenite lozinku Merkandi računa.
- U slučaju da ste koristili istu lozinku na drugim portalima ili web stranicama, preporučujemo da ju promijenite.
- Odjavite se s drugih sesija na drugim uređajima.
Kako bismo osigurali što veći doseg i broj potencijalnih kupaca, sve ponude objavljene na Merkandiju automatski se prevode. Princip rada je jednostavan - prilikom objave ponude prodavatelj ispunjava opise na jezicima na kojima je to u mogućnosti, dok se za sve ostale jezike prijevodi automatski dovršavaju u roku od 24 sata.
Isključivanje automatskih prijevoda
Ovu funkcionalnost uveli smo zbog brojnih zahtjeva i pitanja korisnika. Stoga, ako ste prodavač na Merkandiju i iz bilo kojeg razloga ne želite da se vaše ponude automatski objavljuju na drugim jezicima, samo kontaktirajte našu službu za korisnike kako biste deaktivirali opciju automatskog prijevoda ponuda. Ukoliko se radi o samo jednoj ponudi, dovoljno je odabrati polje za uređivanje na popisu ponuda i ukloniti naslov, opis i oznake na jeziku koji želite poništiti. Nakon spremanja promjena, automatski prijevod će biti izbrisan.
Prednosti automatskog prijevoda ponuda
Kako vrijeme prolazi, trgovanje postaje sve lakše i lakše. Trgovina s drugim zemljama, posebice unutar Europske unije, postala je krajnje jednostavna. Stoga, kako bismo ispunili očekivanja kupaca koji traže robu, bez obzira na zemlju porijekla, te podržali prodavače koji traže nova prodajna tržišta, kreirali smo funkcionalnost automatskog prijevoda ponuda. Ponude se prevode pomoću alata kao što su Google Translate, Yandex i DeepL kako bi se osigurala najbolja kvaliteta i rezultati.