Jedno od najvažnijih obilježja trgovine na veliko je ovisnost cijena o količini kupljenih proizvoda. U osnovi, o bilo kojoj cijeni može se pregovarati ako kupac deklarira veliku narudžbu. Naravno, poslovni se razgovori često odnose na suprotnu situaciju - minimalnu narudžbu. Gore navedene situacije - iako različite - mogu se riješiti na isti, vrlo jednostavan način. Kako? Preporučljivo je pripremiti raspon cijena za svaku ponudu, ovisno o veličini narudžbe. 1. Važno je da minimalna narudžba bude stvarno minimalna narudžba koju je moguće ispuniti. Naravno, moguće je da će vas kupac svejedno kontaktirati i pitati o mogućnosti narudžbe manjoj od minimalne, ali to nije najvažnije. Puno je bitnije da navedeni broj ne odvrati potencijalne kupce. Primjer: Postavio sam minimalnu narudžbu od 100 komada, ali u stvari ću prodati i 10 - razlika je prilično velika, tako da su male šanse za interes manjih kupaca. Postavljanjem minimuma odjednom na 10 komada, potičem ih da se zainteresiraju za moju ponudu, a istovremeno - ne obeshrabrujem veće kupce. 2. Raspon cijena trebao bi biti mali. Mnogi kupci odlučit će naručiti još nekoliko komada samo da bi postigli nižu jediničnu cijenu. Zbog toga, roba će se brže prodavati. Primjer: ista cijena za narudžbu od 10 do 1000 komada ne motivira za povećanje narudžbe. S druge strane, snižavanje jedinične cijene barem na svakih 100 komada ima bolji učinaki: 10-99, 100-199, 200-299 itd. Promjene cijena mogu biti neznatne na prvi pogled - važno je da su vidljive u ukupnoj računici. Na Merkandi možete jednostavno konfigurirati raspon cijena za svoje ponude. Sve što morate učiniti je odabrati cijenu ovisno o količini u polju OPCIJE CIJENE u obrascu za dodavanje ponude. Nakon toga, sve što trebate učiniti je unijeti asortiman (količina od i količina do) i cijenu za svakog kupca da biste vidjeli ove podatke u svojoj ponudi.