FLASH SALEFLASH SALE
-20%
Za 1 godinu REGISTRACIJA i OBNOVA
promocije se ne mogu kombinirati
22 Broj preostalih paketa

Najbolje stock ponude iz 150 zemalja

Više od 100 000 zadovoljnih korisnika

Ponude jeftinije i do 90% početne cijene

Izravan kontakt s preprodavačima i veletrgovcima

Otvaramo butik ili internet trgovinu-kako doći do robe?

Otvaramo butik ili internet trgovinu-kako doći do robe?

‘’Imati vlastiti posao vjerojatno je san svake druge osobe. Mnogi ljudi nisu svjesni odgovornosti vlasnika - ovaj će članak postati mali sažetak znanja o pokretanju vlastitog odjevnog posla. Prilikom stvaranja vlastite tvrtke, svi su dokumenti i pravni aspekti koji određuju stvaranje željene tvrtke, naravno, izuzetno važni. Uz to, prostor - pitanje prostora ne može biti brza odluka, već dobro promišljena, jer će to biti mjesto na kojem će se morati nalaziti sva roba kojom namjeravamo trgovati. Gdje nabaviti odjeću na prodaju u butiku? Koju robu kupiti? Budući vlasnici trgovina odjećom i malih butika zaokupljeni su ovim pitanjima. Odgovor je jednostavan, ali ne baš svima očit. Postoji mnogo načina za dobivanje korisne odjeće, ali mi ćemo se osvrnuti na najbolji. Najbolji način nabavke asortimana odjeće je posjet stacionarnim veletrgovcima ili pregledavanje web stranica internetskih veletrgovaca u potrazi za željenim proizvodom. Ova opcija na samom početku omogućuje nam nabavku robe na veliko i dugoročno. Izuzetno je važno definirati ciljnu skupinu za koju ćemo nabavljati robu. Uvoz odjeće iz inozemstva vrlo je popularan - zapadno i istočno tržište se sve više otvaraju i nude mogućnost dobivanja kvalitetnog asortimana. Najpopularnije tržište za uvoz odjeće je naravno Kina - odjeća koja se odatle uvozi mami je vrlo niskom cijenom i velikim izborom modela i boja, što za kupca znači proširenu ponudu. Važno je da faktura sadrži naziv odjeće, sastav, neto i bruto težinu. Uz to morate platiti carinu u iznosu od 12% i PDV-u od 22%. Još jedan popularni izvoznik je Engleska - Primark, Next, Atmosphere i mnoge druge tvrtke mame svojom ponudom. Nepostojanje u Europskoj uniji dodatno potiče ovo rješenje, međutim, ukupni troškovi određenog asortimana iz GB-a su neisplativi, osim ako se radi o second hand trgovinama ili prodajnim mjestima. Sjedinjene Države također su izvrsno rješenje, posebno kada je u pitanju prodaja odjeće teško dostupnih proizvođača kao što su GAP, Banana Republic ili American Eagle. Ako želite uvoziti odjeću iz SAD-a, potrebna vam je odgovarajuća licenca koja će potvrditi da proizvođač neće biti oštećen. Dobiti ju nije lako - alternativa je otvaranje prodajnog mjesta s odjećom iz SAD-a, ali za ovo rješenje potreban nam je i pristanak proizvođača-ne žele se svi pojaviti na istočnom tržištu. Uz licencu podliježemo carini od 2% i PDV-u od 23% U posljednje vrijeme raste popularnost azijske kulture i stila, što omogućuje zarađivanje novca na azijskom asortimanu. Uvoz odjeće iz Indije zanimljiv je jer je, poput kineskog asortimana, indijska odjeća jeftina i isplativa za uvoziti. Osim toga, riječ je o vrlo prodajnom proizvodu - fascinacija originalnim bojama i jedinstvenim dizajnom prodaje se u zemlji kako u pogledu odjeće, obuće, tako i namještaja i dizajna interijera. Uvoz odjeće iz inozemstva jedan je od najpopularnijih načina opskrbe butika i trgovina odjećom u Poljskoj. Pristupanje Poljske Europskoj uniji stvorilo je nove mogućnosti za poduzetnike - za uvoz odjeće i obuće iz zemalja EU nisu potrebne posebne dozvole i, što je najvažnije, na njih se ne plaća carina. Pored toga, blizina europskih zemalja omogućuje laku i brzu opskrbu trgovina i neograničen izbor robe. Naravno, široko prodajno tržište koje nude Kina ili Indija i primamljive cijene pojedinih proizvoda prava su konkurencija za europsko tržište, ali sve ovisi o poduzetniku - količina uvezene robe, suradnja i raznolikost asortimana imat će konačni utjecaj na izbor dobavljača i konačni asortiman kojim ćemo započeti trgovinu. Gore navedena pitanja zahtijevaju daljnje pojašnjenje - hoćemo li samostalno surađivati s inozemnim proizvođačem ili ćemo taj diopovjeriti ljudima koji se svakodnevno bave ovom vrstom djelatnosti. Bitno je upoznati se sa poslovnim svijetom i pronaći prave uvoznike koji će se pobrinuti za uvoz asortimana iz određene zemlje - oni će preuzeti sve obveze koje bi nam bile nametnute: dokumentacija, dozvole, odgovarajući prijevoz itd."

Autor:
Merkandi - Platforma ya trgovinu B2B

Merkandi - Platforma ya trgovinu B2B

Merkandi je međunarodna veletrgovačka platforma za robu koja se nudi i u redovnoj veleprodaji i od zapljena ovrhovoditelja, viška proizvodnje i zaliha, likvidacija poduzeća, povrata potrošača itd.

Sljedeći unos
Besplatni newsletter

Svaki dan obavijesti o novim proizvodima i novostima u servisu Merkandi.