FLASH SALEFLASH SALE
-20%
Za 1 godinu REGISTRACIJA i OBNOVA
promocije se ne mogu kombinirati
10 Broj preostalih paketa

Najbolje stock ponude iz 150 zemalja

Više od 100 000 zadovoljnih korisnika

Ponude jeftinije i do 90% početne cijene

Izravan kontakt s preprodavačima i veletrgovcima

Kako podnjeti prigovor na međunarodnu robu?

Kako podnjeti prigovor na međunarodnu robu?

Vođenje vlastitog posla često uključuje komplikacije, koje su puno teže ako se poslovanje temelji na vanjskoj trgovini, a naše poznavanje zakona je loše. Žalba na kvalitetu robe isporučene u međunarodnoj trgovini jedna je od čestih aktivnosti - ona podrazumijeva neke važne korake koje treba slijediti da bi se zahtjev mogao izvršiti. Najvažniji i osnovni temelj za žalbu su prava koja reguliraju odnose strana u međunarodnom prodajnom ugovoru, a to je Konvencija Ujedinjenih naroda o ugovorima o međunarodnoj prodaji robe iz Beča 11. travnja 1980. Da bismo primijenili propise gore spomenute Konvencije, moramo biti sigurni da strane ugovoraa imaju sjedišta u zemljama koje su usvojile Konvenciju. Kao i u potrošačkom zakonu, kupac ima pravo reklamirati robu u slučaju da nije u skladu s ugovorom. Ova uredba pokriva i slučaj kada prodavatelj nije isporučio robu kupcu u pogledu kvalitete i količine, roba je bila neadekvatno osigurana ili isporučena u ambalaži koja nije navedena u ugovoru. U slučaju da roba nije u skladu s ugovorom koji su stranke potpisale, kupac je dužan odmah o tome obavijestiti prodavatelja i treba donijeti odluku o pravnim lijekovima na koje ima pravo (odredbe navedene u člancima 46- 52 gore spomenute Konvencije). Jedno od prava kupca je mogućnost zahtjeva za isporuku zamjenske robe - ova se radnja može izvršiti samo ako nepridržavanje robe s ugovorom utječe na njegovu materijalnu povredu. Drugo pravo je mogućnost da se zahtijeva smanjenje iznosa proporcionalno vrijednosti isporučene robe za kupljene proizvode koji nisu u skladu s ugovorom. Također je vrijedno spomenuti da je pravo kupca također zahtjev za popravak, tj. uklanjanje nedostataka u kvaliteti kupljene robe. Očito i najpoznatije pravo je mogućnost odustajanja od ugovora u slučaju kad kvaliteta robe odstupa od dogovorene. Važno je naglasiti da se odustajanje odnosi na dio ugovora u kom je došlo do odstpanja- potpuno odustajanje od ugovora može nastupiti tamo gdje nepoštivanje predstavlja bitnu povredu ugovora.

Autor:
Merkandi - Platforma ya trgovinu B2B

Merkandi - Platforma ya trgovinu B2B

Merkandi je međunarodna veletrgovačka platforma za robu koja se nudi i u redovnoj veleprodaji i od zapljena ovrhovoditelja, viška proizvodnje i zaliha, likvidacija poduzeća, povrata potrošača itd.

Prethodni unos Sljedeći unos
Besplatni newsletter

Svaki dan obavijesti o novim proizvodima i novostima u servisu Merkandi.