Opće je poznata činjenica da na Internetu ljudi češće dijele negativna mišljenja. Kad je sve u redu, najčešće naručitelj ili izvođač jednostavno šute, pretpostavljajući da u osnovi nemaju o čemu obavijestiti druge. Međutim, kada nešto pođe po zlu, prsti su spremni za pisanje. Ukoliko mišljenja mogu presudno utjecati na razvoj prodaje, vrijedi potaknuti zadovoljne kupce da objavljuju mišljenja o vašoj tvrtki. Kako to učiniti? 1. Počnite pitati. Ponekad je najjednostavnije rješenje ujedno i najbolje. Ako do sada niste navikli tražiti od svojih dobavljača ili klijenata da ocjene transakciju s vama, onda samo započnite. Mnogi će ljudi napisati čak nekoliko toplih riječi o vama ako preuzmete inicijativu i zatražite to. 2. Ponudite poklon. Ovo će biti gesta zahvalnosti za uspješnu transakciju i vaše vrijeme. To može biti popust za sljedeću narudžbu ili dodatnih nekoliko komada proizvoda koje kupac često naručuje. Takve su geste zaista dobro prihvaćene, potvrđuju da zaista cijenite i uzimate u obzir mišljenje svojih dobavljača. Naše je iskustvo da povratne informacije imaju značajan utjecaj na odluke kupaca. Stoga nemojte zanemariti ovaj element usluge i pokušajte dobiti pozitivne komentare zadovoljnih dobavljača - to će sigurno rezultirati daljnjim uspješnim transakcijama.